Gå til innhold

Trening til å skyte hardt.

simzERK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentrening med å skyte på mål.

Med en god ball da.. Ikke den plastikk-ballen du finner på rimi eller kiwi.

Vet ikke om det hjelper, men jeg skyter relativt ok, og jeg har ikke trent noe spesielt på å skyte.

Endret av kaken92
Lenke til kommentar

Berre å skyte så hardt du klarer. Men styrken og lengde kommer med alderen.

Jeg trente selv på klessnora, en tynn stolpe ikke lett å trene. Men det er viktig at du kan skyte hardt samtidig som du er treff sikker, det scorer bra. Len deg over ballen, prøv å unngå ryggsekk, og så er det bare å skyte i vei.

Eller så hjelper det på med å spille spillet rulle.

OT: 100 innlegg

Endret av Pingun
Lenke til kommentar
Som Pingun sa, det kommer med årene..

Hvor gammel er du Neptaz?

Jeg begynte vel å få litt kraft i beina da jeg ble 13.. :p

Tror det iallefall :thumbup:

7799205[/snapback]

Samme som meg å :p For 3 måneder sia skøyt jeg ikke langt ut. Men no skyter jeg kanskje litt over banen. 13.5 år :p

Lenke til kommentar

Etter min mening bør du ikke begynne å bruke trenings-utstyr før du begynner å bli 15-16 år gammel..

Har hørt at det ikke er sunt å trene er du yngre.

Selfølgelig, du må jo ut og være i aktivitet, men styrketrening og slikt er ikke fult så bra. :yes:

Lenke til kommentar

hmm.. ok, da så..

Jeg syntes du burde snakke med folk på et apotek eller noe..

Har sett sånne halveis tjukke strekk-tau ting som du kan binde fast i noe som er en god del tyngre enn deg, så skal du skyte lufta.

En i klassen min har sånn, og han skyter relativt hart i forhold til oss andre..

Han fikk de på apoteket da.

Men han spiller fotball hver dag da så..

Lenke til kommentar

Tren teknikk og styrke. Ta med deg fotballen på ei bane og prøv ut forskjellige måter å skyte, da vil du raskt finne ut hvilken måte som passer best, og teknikk har meget mye å si for hvor hardt du skyter.

Når du er 15 skal du vel ha lov å starte på treningssenter, så det funker også å trene mage, lår og legger.

Lenke til kommentar
Etter min mening bør du ikke begynne å bruke trenings-utstyr før du begynner å bli 15-16 år gammel..

Har hørt at det ikke er sunt å trene er du yngre.

Selfølgelig, du må jo ut og være i aktivitet, men styrketrening og slikt er ikke fult så bra. :yes:

7799248[/snapback]

Det der har vi hørt mange ganger, men ikke sett noen kilder på.

Vil anbefale hvertfall kroppsvekt-knebøy, og etter hvert kanskje trene en gang i blandt på treningsstudio.

Lenke til kommentar
å skyte hardt er ikke bare rå kraft, men har også en hel del med treffpunk & teknikk og gjøre.

7822999[/snapback]

slenger meg på her trenger hjelp til det samme. men noe måte jegk an bli sterke i beinet på?? forklar åssen jeg gjør en øvelse. og si hvor lenge jeg må gjøre den. helsestudio utelukke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...