simzERK Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Hei, dette er altså problemet mitt. Jeg skyter altså for svakt. Noen forslag til hvordan jeg kan bli bedre på akkurat dette ormådet? Takker for svar. Endret 25. januar 2007 av Neptaz Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Egentrening med å skyte på mål. Med en god ball da.. Ikke den plastikk-ballen du finner på rimi eller kiwi. Vet ikke om det hjelper, men jeg skyter relativt ok, og jeg har ikke trent noe spesielt på å skyte. Endret 25. januar 2007 av kaken92 Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Berre å skyte så hardt du klarer. Men styrken og lengde kommer med alderen. Jeg trente selv på klessnora, en tynn stolpe ikke lett å trene. Men det er viktig at du kan skyte hardt samtidig som du er treff sikker, det scorer bra. Len deg over ballen, prøv å unngå ryggsekk, og så er det bare å skyte i vei. Eller så hjelper det på med å spille spillet rulle. OT: 100 innlegg Endret 25. januar 2007 av Pingun Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Noen flere som kan hjelpe? Noe annet en å stå og skyte på mål. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jogge, trene bein og lår muskler burde vel hjelpe mye på. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Som Pingun sa, det kommer med årene.. Hvor gammel er du Neptaz? Jeg begynte vel å få litt kraft i beina da jeg ble 13.. Tror det iallefall Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Som Pingun sa, det kommer med årene..Hvor gammel er du Neptaz? Jeg begynte vel å få litt kraft i beina da jeg ble 13.. Tror det iallefall 7799205[/snapback] Samme som meg å For 3 måneder sia skøyt jeg ikke langt ut. Men no skyter jeg kanskje litt over banen. 13.5 år Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Hmm, hva skal jeg trene med? Har ikke noe sånn treningsstudio equipment liksom:) Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hmm, hva skal jeg trene med? Har ikke noe sånn treningsstudio equipment liksom:) 7799216[/snapback] Er du gammel ? Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Etter min mening bør du ikke begynne å bruke trenings-utstyr før du begynner å bli 15-16 år gammel.. Har hørt at det ikke er sunt å trene er du yngre. Selfølgelig, du må jo ut og være i aktivitet, men styrketrening og slikt er ikke fult så bra. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 11' er eller 7' er? Jeg er 15, vi spiller 11'er. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 hmm.. ok, da så.. Jeg syntes du burde snakke med folk på et apotek eller noe.. Har sett sånne halveis tjukke strekk-tau ting som du kan binde fast i noe som er en god del tyngre enn deg, så skal du skyte lufta. En i klassen min har sånn, og han skyter relativt hart i forhold til oss andre.. Han fikk de på apoteket da. Men han spiller fotball hver dag da så.. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Tren teknikk og styrke. Ta med deg fotballen på ei bane og prøv ut forskjellige måter å skyte, da vil du raskt finne ut hvilken måte som passer best, og teknikk har meget mye å si for hvor hardt du skyter. Når du er 15 skal du vel ha lov å starte på treningssenter, så det funker også å trene mage, lår og legger. Lenke til kommentar
martinho Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Spensthopp og knebøy (trenger ikke bruke vekter, kan utføres på en fot) er vel greie styrkeøvelser. Ellers er det, som TeggY sier, viktig å trene skudd-teknikk også. Ikke bare pump løs på ballen, men fokuser også på treffpunktet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Etter min mening bør du ikke begynne å bruke trenings-utstyr før du begynner å bli 15-16 år gammel.. Har hørt at det ikke er sunt å trene er du yngre. Selfølgelig, du må jo ut og være i aktivitet, men styrketrening og slikt er ikke fult så bra. 7799248[/snapback] Det der har vi hørt mange ganger, men ikke sett noen kilder på. Vil anbefale hvertfall kroppsvekt-knebøy, og etter hvert kanskje trene en gang i blandt på treningsstudio. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Hm, kan ikke begynne på trenings sudio før til neste årl. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Du kan allikevel trene kroppsvekt-knebøy, da trenger du ikke noen vekter (derav kroppsvekt-). Søk opp "hindu squats" på google, der har du en god variant av dem. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Når du går til og fra skolen skyter du småstein hele veien. Hiv dem i været og knall til. Det funker Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 å skyte hardt er ikke bare rå kraft, men har også en hel del med treffpunk & teknikk og gjøre. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 å skyte hardt er ikke bare rå kraft, men har også en hel del med treffpunk & teknikk og gjøre. 7822999[/snapback] slenger meg på her trenger hjelp til det samme. men noe måte jegk an bli sterke i beinet på?? forklar åssen jeg gjør en øvelse. og si hvor lenge jeg må gjøre den. helsestudio utelukke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå