Tigercat Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har satt inn et asus a7n266-vm med tilbehør... Når jeg setter inn oppstartdisketten for 98, og lar den bli ferdig. Da skriver jeg i dos d:install. CD-rommen begynner og gå rundt. Det kommer opp en meny der det står: Trykk ESC for og avslutte eller enter for å forsette installasjonen av win 98. Jeg trykker enter og cd-rommen begynner å snurre....da kommer det opp at det ikke er noen gyldig ms-dos partition eller noe rundt det.... Jeg går inn i fdisk på oppstartdisketten og velger alt.1. og alt 1 en gang til. jeg prøver å opprette en primær dos-partition...tror jeg. Men når jeg prøver å installere win98 nå, står det ett eller annet om at det ikke er nok plass..det er litt vanskelig å se fordi bokstavene flyter rundt på skjermen. SÅÅÅÅ jeg håper at noen kloke hoder der ute kan hjelpe meg. Jeg er ikke så godt kjent med fdisk, så det er mulig jeg dret litt på draget når jeg holdt på der inne... Er det noe spesielt jeg må gjøre med hk for jeg begynner med win98 ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå