TimmyTwo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Var i Paris på tur og møtte plutselig en kjenning... Var ikke engang en av Paris største gater, mer enn bakgate Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) starter med å beklage ang. for mye posting tidligere i tråden.. Mange artige svar her! Er det ikke underlig? kan liksom ikke sjønne.. godt over 6 milliarder mennesker på denne kloden.. å laangt vekk i utlandet en plass treffer du naboen din, kompisen din, veninna, eks'n.. ? Har ikke opplevd dette, men drømt det Om du har noen, så kom gjerne med flere crazy svar Edit: gla i de å Charlotte Endret 7. februar 2007 av Bilge^^ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Første gangen jeg resite til syden, Las Palmas eller hva det het - så kom jeg til hotellet og fant naboen flytende rundt i bassenget der. Da blei jeg jo litt kvalm! Reiser på andre siden av kloden og møter naboen og får VG i kiosken. ÆSJ! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 De gangene jeg er i Bergen møter jeg så og si aldri kjentfolk (jeg er fra Bergen, men flyttet til Hønefoss for 2 år siden). Ironisk nok møtte jeg en fyr jeg ikke har sett på flere år, på Karl Johan i Oslo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Mange artige svar her! Er det ikke underlig? kan liksom ikke sjønne.. godt over 6 milliarder mennesker på denne kloden.. å laangt vekk i utlandet en plass treffer du naboen din, kompisen din, veninna, eks'n.. ? 7890527[/snapback] Er ikke SÅ underlig i grunn... Hvor mange kjenner du eller har ett eller annet forhold til (nabo/slektning/tidligere klassekamerat/osv)? Så ser du på hvor mange de kjenner igjen... så legger du til reisemønster og, jobb og kulturelle likheter. Er ikke SÅ vanskelig å skjønne hvordan man kan møte kjente/halvkjente LAAAANGT hjemmefra. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Møtte en random dude i klassen i Spanien på flyplassen der. Ble litt sjokkert men var jo litt morsomt. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Antar Roskilde og tilsvarende ikke teller, hehe. Traff nabogutten i Liseberg Fornøyelsespark(Sverige) da jeg var rundt 10 år. Husker vi snakka om hvor mye snop og fyrverkeri vi skulle ta over grensa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå