Heilage Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Vel, kjentfolk, ikke så langt unna. Traff eksen min på Gardermoen akkurat da jeg kom ut fra tollen når jeg kom hjem fra Australia. Traff også noen svensker på en liten øy utafor vestkysten i Australia. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Traff onkelen min i Krakow da jeg var der på tur med Hvite Busser (: Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Mange rare og underlige treff her ja Marley: Du kjente ikke de svenskene, fårstår jeg rett? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Marley: Du kjente ikke de svenskene, fårstår jeg rett? 7802660[/snapback] Nei, det gjorde jeg ikke. Allikevel er det et litt rart sammentreff å treffe dem på en veldig liten øy, hvor de i tillegg gikk forbi der vi bodde (de bodde et par hus bortenfor tror jeg). Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Var i Danmark for 7-8 år siden, vi kjørte på en motorvei eller noe. Og mens jeg kikket ut av vinduet, så så jeg det velkjente trynet til en kamerat som stirra rett på meg ut ifra bilen som kjørte forbi oss. Artig opplevelse. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 møtte en lærer fra barneskolen langt oppe på vulkanfjellet i Lanzarote... Det var litt spesielt Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Traff på en kamerat og ei vennine i Barcelona en gang Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Møtte naboen i Kristiansand da jeg var 10år eller noe. Bodde i Oslo på den tiden. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Møtte en jente fra klassen min på gata i Portugal! Fikk litt sjokk! Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Møtte ei venninne (eller mer bekjent) av meg på Kreta for et par år siden. Helt tilfeldig på gangfeltet. Vi visste begge at vi skulle nedover på omtrent samme tidspunkt men vi ble ganske overrasket. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Møtte en bekjent av meg i Khao San Road, Bangkok, for en del år siden. Spooky. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Møtte en jeg har gått i klasse med på et kjøpesenter i Alicante (Spania). Tilfeldigheter er rare greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Møtt kjentfolk i syden et par ganger. Ellers lite Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har nå moret meg ved å lese igjennom tråden og sett etter om det er noen av innleggene Bilge^^ ikke har qoutet og kommenter 7800841[/snapback] haha, ja ikke sant :!: men han starta jo dette pga boring time som han sa men likavel, litt vel overdrevent kanskje? Gla i de likavel Bilge^^ Lenke til kommentar
Iril Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Møtte en bekjent av meg i Khao San Road, Bangkok, for en del år siden. Spooky. 7803998[/snapback] Thailand er stedet ja Jeg møtte hun ene jeg trente med da jeg badet på en øy i Thailand Og på samma øy traff vi på naboene til en venninne av meg hehe... Endret 5. februar 2007 av Iril Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Traff på foreldrene til en kompis av meg på Skiathos i Hellas. Small world. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg møtte plutselig en kamerat på en liten øy i Hellas. Ingen av oss visste på forhånd at den andre var der. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg traff en god del av klassevennene mine på en klassetur til danmark. Det var litt gøy Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Når jeg var i Hellas en gang la jeg merke til et ganske kraftig par. En måned senere når jeg var på ferie i Bergen møtte jeg på de samme folka. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Tja.. Jeg var i Tanzania og jeg møtte noen kjentfolk.. Noen bedre? Sør Afrika også forresten. Men her snakker vi om at de står på kaia og er klare for å overta jobben min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå