Gå til innhold

Hvor langt vekke møtte du kjentfolk?

Bilge^^

Anbefalte innlegg

Ja, ganske enkelt (= Hvor langt vekk her i verden møtte du en person du kjenner godt..? en nabo, gammel klassevenn, eks, whatever :p

i mitt tilfelle: Tusenfryd i sommer, møtte en dude fra gamleklassn ;D

Edit: for en tråd, veit :ermm: ... grunnet: boring time :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mormor og jeg var på tur til Egypt da jeg var ca. 12 år. I det bussen stoppet utenfor hotellet der jeg og mormor skulle bo, og jeg gikk ut hørte jeg "hei Jonas, hva gjør du her?" Det var en fyr i som da gikk i klassen min. han hadde alt vært på stedet en uke. Dette var absolutt ikke planlagt :p

Lenke til kommentar
Mormor og jeg var på tur til Egypt da jeg var ca. 12 år. I det bussen stoppet utenfor hotellet der jeg og mormor skulle bo, og jeg gikk ut hørte jeg "hei Jonas, hva gjør du her?" Det var en fyr i som da gikk i klassen min. han hadde alt vært på stedet en uke. Dette var absolutt ikke planlagt :p

7798914[/snapback]

haha! Har du snakket med din mormor om det da? det kunne ikke vært henne som planla dette? Måtte vært en ekkel følelse i det han ropte navnet ditt :ph34r:

Lenke til kommentar

Foreldra mine og lillebroren min møtte en kollega av min mor nede i Italia, på et "ukjent" sted(ikke turiststed, de kjørte igjennom Italia med bil), på en kafe. Der satt de og spiste et eller annet, og plutselig så de at det var kjentfolk der. Rart!

Lenke til kommentar
Foreldra mine og lillebroren min møtte en kollega av min mor nede i Italia, på et "ukjent" sted(ikke turiststed, de kjørte igjennom Italia med bil), på en kafe. Der satt de og spiste et eller annet, og plutselig så de at det var kjentfolk der. Rart!

7798950[/snapback]

ugh, ja.. strange :cry:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Ironi virker dårlig på nettet. Møtte ungdomsskoleklassen min i England en gang. Det var middag på pensjonatet vi bodde på, så alle i klassen var pliktige til å spise sammen.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Nå for tiden er det jo vanlig å møte naboen i syden..

7798891[/snapback]

Det skjedde meg og familien min for ein del år tilbake :)

7799072[/snapback]

hmm.. så har vel kezoom kanskje litt rett i at det faktisk er vanlig nå til dags.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...