Gå til innhold

Hvor langt vekke møtte du kjentfolk?


Bilge^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mormor og jeg var på tur til Egypt da jeg var ca. 12 år. I det bussen stoppet utenfor hotellet der jeg og mormor skulle bo, og jeg gikk ut hørte jeg "hei Jonas, hva gjør du her?" Det var en fyr i som da gikk i klassen min. han hadde alt vært på stedet en uke. Dette var absolutt ikke planlagt :p

Lenke til kommentar
Mormor og jeg var på tur til Egypt da jeg var ca. 12 år. I det bussen stoppet utenfor hotellet der jeg og mormor skulle bo, og jeg gikk ut hørte jeg "hei Jonas, hva gjør du her?" Det var en fyr i som da gikk i klassen min. han hadde alt vært på stedet en uke. Dette var absolutt ikke planlagt :p

7798914[/snapback]

haha! Har du snakket med din mormor om det da? det kunne ikke vært henne som planla dette? Måtte vært en ekkel følelse i det han ropte navnet ditt :ph34r:

Lenke til kommentar
Foreldra mine og lillebroren min møtte en kollega av min mor nede i Italia, på et "ukjent" sted(ikke turiststed, de kjørte igjennom Italia med bil), på en kafe. Der satt de og spiste et eller annet, og plutselig så de at det var kjentfolk der. Rart!

7798950[/snapback]

ugh, ja.. strange :cry:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Ironi virker dårlig på nettet. Møtte ungdomsskoleklassen min i England en gang. Det var middag på pensjonatet vi bodde på, så alle i klassen var pliktige til å spise sammen.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...