saluttknall Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei alle sammen! Her kan du poste link eller tekst til morsomme eller tragiske sanger du har funnet på nettet. For eksempel av urørtartister. For noe ordentlig morsomt som også er litt tragisk søk på smfk på urørt og last ned Krabbinj minj. Den utkonkurerer leva de polka Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hører tragisk musikk på radioen hver dag. Jeg finner ikke "morsom" musikk morsom. Sanger som kun er laget på bøll, parodier og sånt, er ikke morsomt i det hele tatt. Jeg foretrekker GOD musikk. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hører tragisk musikk på radioen hver dag. Jeg finner ikke "morsom" musikk morsom. Sanger som kun er laget på bøll, parodier og sånt, er ikke morsomt i det hele tatt. Jeg foretrekker GOD musikk. 7798907[/snapback] Helt enig! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det finnes jo god, morsom musikk. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Vel... Dj Dream - Hoppesangen Dj Danglebær - ABC Dj eLuzion - Boten Anna(REMIX.Pelle Politibil) Nerri Fjæra - Sjarken Nerri Fjæra - Den Fuille Feskarn Faktum - same ka, same kem Bøbb-1 og Yogi - H.O.R.A. Bøbb-1 og Yogi - No e d party Bøbb-1 og Yogi - nordlending Concrete Crew - sjark norsk Concrete Crew - Feskervisa ?????? - Den Rosa Sangen Lindeberg - Dreamteam Mackverk feat. BjørnP - Luremus Buktafade ft. Bman & Bønar - Luremus pt2 The Manta Loders - Krokensentret Ni liv - dalinga Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det finnes jo god, morsom musikk. 7800346[/snapback] vel jeg oppdaget vel tenacious d over nettet. det er et godt og morsomt band vil jeg tørre å påstå! sykt kult å se live klipp av dem. de klarer liksom å fylle hele lydbildet med sine to akustiske gitarer og stemmer. så har de en del kule tostemte greier.. elers har jeg oppdaget grum lee som jeg har hatt mang en latterkrampe av.. han er ikke så veldig god at det gjør noe da:P Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Skjønner ikke hvorfor musikk må være bra for å være morsom. Et humoristisk maleri krever jo ikke talent, teknikk eller en dypere mening. En morsom bok trenger ikke å være stappet full av språklige virkemidler, lange skildringer og "mellomlinjelesning". Sånn ser jeg på saken, og skjønner at andre ser på det en annen måte, men ikke hvorfor. Bare Egil Band ("Tagging" var jo en slager før. Kanhende den bare har "nostalgisk humor" igjen nå. "Selvportrett Etter Eliminasjonsmetoden" er jo usaklig artig og "Arne" er visemorro på et morsomt nivå) er alltids et must. Ellers har du jo Weird Al Yankovic som har mye morro ("Fat", "White and Nerdy", "Bohemian Polka", etc). Endret 26. januar 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 http://www11.nrk.no/urort/user/?id=4310 "Daud i skogen". Sjekk ut låta "Ding dong, du er dau". Knall saker ja.. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 denne sangen er no drit jeg fant her om dagen. dim_mamma.mp3.mp3 Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Den som er interesert i litt moro jalla kan gå inn på urørt å søke på fattern måtte bare bumpe denne opp igjen. Håper ikke dere har noe i mot det. Lenke til kommentar
sh- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Syntes Prince er morromusikk selv om det er seriøs musikk. kanskje bare jeg som ser humøren i det. hehe.. you don't need to be beautiful to turn me on.. you don't have to be cool to rule my world.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hører tragisk musikk på radioen hver dag. Jeg finner ikke "morsom" musikk morsom. Sanger som kun er laget på bøll, parodier og sånt, er ikke morsomt i det hele tatt. Jeg foretrekker GOD musikk. 7798907[/snapback] Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg hadde en periode når jeg var 10 år gammel da Bare Egil Band var veldig morsomt, men nå finner jeg meg ikke interessert i slik. Weird Al Yankovic og lignende finner jeg igrunn bare irriterende. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 denne sangen er no drit jeg fant her om dagen. 7806593[/snapback] Huff, så grusomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå