Gå til innhold

Strøm adapter/ omformer til strømforsyningen?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har kjøpt http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315686 og er fornøyd, bortsett fra at den ikke har en spesiell kontakt jeg trenger for å få liv i "pad'en" på toppen av kabinettet. Denne kontakten er bitteliten. Finnes det noen omformere som kan gjøre slik at jeg får koblet til denne kontakten også? Kontakten er en type 2-pin.

 

Dataen min: http://www.packardbell.no/products/at-home...203691-367.html

 

Du kan se på toppen av bildet at det er en liten "pad" til Media Center som ikke får strømmen sin. Noen som kan hjelpe?

Takker

 

fant et bildet som viser den koblingen jeg mangler:post-86573-1169756833_thumb.jpg

 

den minste hvite og svarte stripete ledningen er den jeg mangler.

Endret av harald g
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kutter av selve "kontaten" den hvite dingsen å kjøper den greia som "HAG" sa og gjør det samme og bare lodder dem sammen så skulle vel det virke. Hvis du skjønner er ofte dårlig til å forklare....

 

Mulig jeg misforstår, men kan du ikke bare koble den til en ledig viftekontakt på hovedkortet da?

7799890[/snapback]

 

HK har 3 pins denne har kun 2.

Endret av Erlend0_o
Lenke til kommentar
Hvis du kutter av selve "kontaten" den hvite dingsen å kjøper den greia som "HAG" sa og gjør det samme og bare lodder dem sammen så skulle vel det virke. Hvis du skjønner er ofte dårlig til å forklare....

 

Mulig jeg misforstår, men kan du ikke bare koble den til en ledig viftekontakt på hovedkortet da?

7799890[/snapback]

 

HK har 3 pins denne har kun 2.

7799934[/snapback]

 

skjønner halvveis... :) Så hvis jeg kutter av den hvite kontakten, og så kutter av 3-pin'en (den som HAG viste) også lodder 2-pin'en og 3-pin lednigingene sammen? da vil det funke?

 

Motpart ledningen til den på bildet kommer ut ovenfra i kabinettet og strekker seg akkurat bort til strømforsyningen. dette vil jo gjøre det vanskelig med lodding. Jeg hadde vanskeligheter bare med å koble til den..

Endret av harald g
Lenke til kommentar

Ok, fant et nettsted som selger den 2-pin kontakten jeg trenger: http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...main_page=index

Jeg fant en haug med 2 til 3 pin kontakter men jeg er usikker på hvilken kontakt jeg skal velge. Kontaktene er Style A, Style B, Style C, Style D osv. hva er forskjellen? På strømforsyningen min har jeg ikke 3-pin, så da må jeg vel gå fra 3 til 4 pin også. Jegh tenger å vite om det funker for jeg kjøper jo fra utlandet.

 

tok også et bildet som viser kontakten som kommer ned fra over chassiet:post-86573-1169914722_thumb.jpg

 

På bildet er 2-pinen i midten strømforsyningen er til venstre og Cd-rommene er til høyre, bare for å gi litt perspektiv

Endret av harald g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...