Gå til innhold

Er Lost Planet undervurdert?


AtheusNor

Anbefalte innlegg

Jeg har nå lest en haug med anmeldelser der det får middels kritikk. Det som slår meg er at folk(generelt) leser anmeldelsene og kjøper hvis et spill får bra kritikk. Her vil jeg understreke at Lost Planet ER et kjempespill og jeg har ikke hatt så mye action siden Gears of War(ikke like mye selvfølgelig). Så jeg oppfordrer alle som liker Sci-fi og action til å kjøpe dette, for dette spillet er et kjempe spill for actionen alene. Er det bare jeg som mener at dette er undervurdert?

 

EDIT: Til dere der ute som ikke har kjøpt spillet, hvis dere vil kjøpe et spill på grunn av historien så bør du styre unna dette spillet. Anyways, jeg glemte online delen. Ikke et kjedelig øyeblikk utenom litt mange kansellerte matcher når du prøver å koble opp til et game.

Endret av cissaman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har ikke hatt så mye action siden Gears of War(ikke like mye selvfølgelig).

7798603[/snapback]

"Har aldri hatt så mye action som jeg har nå siden gears of war i desember! :D"

 

 

Poenget mitt er, det er ikke akkurat lenge siden GoW kom ut... ;)

 

Spillet ser ikke så fristende ut, sidne det ikke har noe cover-system, noe bra MP, noen bra storyline, ingen Cole'Terry tate'Train med :p

Lenke til kommentar
jeg har ikke hatt så mye action siden Gears of War(ikke like mye selvfølgelig).

7798603[/snapback]

"Har aldri hatt så mye action som jeg har nå siden gears of war i desember! :D"

 

 

Poenget mitt er, det er ikke akkurat lenge siden GoW kom ut... ;)

 

Spillet ser ikke så fristende ut, sidne det ikke har noe cover-system, noe bra MP, noen bra storyline, ingen Cole'Terry tate'Train med :p

7799180[/snapback]

 

Du vil like det om du liker action/arkade

Grafikk og lyd er noe av det beste jeg har sett og hørt

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Jeg skal innrømme at jeg blir påvirket av anmeldere. Spillet ble ikke tatt i mot så bra som jeg hadde trodd det skulle bli tatt i mot, så da ble jeg litt skeptisk. Men jeg har prøvd demoene, og likte det jeg så. Foreløpig er det bare tilfeldigheter at jeg ikke har vært i nærheten av en spillbutikk når impulsen for en nytt spill melder seg.

 

Men det blir nok en stund til Lost Planet. Nå har jeg prøvd demoene til Battlestations: Midway og Crackdown og de to spillene ommer til å bli de neste i sammlingen min.

Lenke til kommentar

Ja, som om GOeW hadde god story! (ironi) Genialt spill, men storyen er noe av det dårligste jeg har vært borti! Derimot er settingen i spille veldig bra. Kulisser osv.. så potensialet til en glimrende story er absolutt til stede. Noen som huske disse reklamene som kom med nedtelling til release? Virket jo nesten som spillet skulle klare seg på story alene. Derimot ble det helt motsatt. Spille klarte seg på spillbarhet og grafikk! Såpass bra at anmeldere ble lykkelige og gav en god karakter.

 

Skjønner dog ikke hvorfor ikke LP også får gode anmeldelser. Slik jeg ser det har spillet samme mangler som Gears og war. Derimot er jo ikke grafikken like banebrytende lenger og LP mangler jo Coop. Hadde LP kommet ut FØR GOW og hatt COOP. er jeg sikker på at karakterene ville vært motsatt. Satt at GOW ikke hadde COOP. Om noen fulgte med på det jeg skrev nå, er jeg imponert! ;) Men det er nå en gang hva jeg tror.. :whistle:

Lenke til kommentar

smak og behag! liker du skyte spill med store monste og snøpirater så kjøper du spillet. er masse action for pengene spørr du meg. synes spillet er bra utført og man får mye for pengene, eneste kjipe er at man finner så mange utenlandske servere som gjør at det lagger sykt for deg :thumbdown: men kommer vel en update som fikser dette problemet. jeg har aldri spilt mot noen norske ENDA, og jeg har spilt ca 20 kamper online. ganske rart jeg ikke finner norske. noen andre som har samme problem btw? hehe

 

men ja! utrulig bra spill :thumbup:

Lenke til kommentar
Har du eksempel på det? Rocky IV kanskje? :p

Titanic *grøss*

7803641[/snapback]

 

Titanic fikk god kritikk, men er en elendig film? Det er det du mener?

Vel, nå er jo ikke det en anmelders jobb å være helt subjektiv. Du glemmer tydligvis alle som gråt og såg filmen utallige ganger. Griner selv når de ser deg for hundrede gang. Ikke det at jeg gjør det, men det er en grunn til at folk gjør det. Ergo funker filmen til sitt bruk. Det er altså en glimrende film i sin sjanger og målgruppe. du er ikke den målgruppen og eier tydligvis ikke å se filmer fra flere sider. Det er fullstendig irrelevant å lese en anmeldelse fra deg om den er ene og alene subjektiv. Det må være noen dråper objektivitet og fokus på hvilke nivå filmen funker på. Ellers kan en holde anmeldelsene for seg selv.

 

Hadde alle hørt på din kritikk av filmen, hadde utallige millioner av mennesker gått glipp av det de mener er den beste filmen noen gang. Ergo funker filmen og den fortjener en god karakter. Eller om en ønsker å gi karatker på grunnlag av det subjektive er det brukelig å komme med anbefalinger for hvilke publikum den passer og at den fungerer på det planet, men at du selv ikke hadde denne opplevelsen.

 

Nok om det.. måtte bare få sagt det. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...