Gå til innhold

HDD aktivitets-LED på kabinett [løst]


Anbefalte innlegg

Jeg har et I&S Servertower ( dette ), og på framsida er det 6stk LED hvor det står "Device 1", "Device 2", osv...

Er det noen som vet hvordan jeg kan koble disse til feks HDDane mine? Alle LEDa har en 'vanlig' tilkobling, dvs to vanlige pinner.

Jeg satt inn en ny harddisk nå, og så at det var noe som het "PM2" (!), rett ved siden av der man setter jumperen for MA/SL, kan det være her den skal koblest til?

 

Alex

 

edit: Ikkje lett å lese opp/ned nei :) det står faktisk "PM2" og ikkje "PW2".

 

edit2: Ser ut som at PM står for Power Management :( og at eneste måte å få koblet til slike led er ved å kutte IDE-ledningen ( guide her ).

Endret av alex_v_s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et I&S Servertower ( dette ), og på framsida er det 6stk LED hvor det står "Device 1", "Device 2", osv...

Er det noen som vet hvordan jeg kan koble disse til feks HDDane mine? Alle LEDa har en 'vanlig' tilkobling, dvs to vanlige pinner.

Jeg satt inn en ny harddisk nå, og så at det var noe som het "PM2" (!), rett ved siden av der man setter jumperen for MA/SL, kan det være her den skal koblest til?

 

Alex

 

edit: Ikkje lett å lese opp/ned nei :) det står faktisk "PM2" og ikkje "PW2".

 

edit2: Ser ut som at PM står for Power Management :( og at eneste måte å få koblet til slike led er ved å kutte IDE-ledningen ( guide her ).

7798505[/snapback]

 

 

 

Lurer også på dette, men jeg har s-ata.

 

Finnes det noe print-kort som gjør jobben?

 

Mvh

 

Otte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...