skylinepower Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) for informasjon så laget jeg bakplate og hk plate i helgen så maskin varen står på tre nå men er ike sikker på hvordan jeg skal laste opp filer når jeg ikke har igjen mere Mb fra hw nå så skal få lagt ut noen edit: fant en side, så i morgen skal jeg legge inn bildene og vise dere og forresten er det spam det jeg gjør? det er jo ike postet på samme dagen men etter hverandre Endret 5. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Her er en side du kan laste opp bilder fra.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) skal greie det! holder på heer ser dere hk et her sere det alt her ser dere at det har gått sundt litt til men, men hvem ser bak der? et til komentarer? Endret 6. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Brukte du borremaskin til viftehullene? Ikke vurdert stikksag/rotterumpe? Stå på! Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Ikke vurdert stikksag/rotterumpe? rotte rumpe?`har stikk sag og ja, men er litt redd den lurer på om jeg skal lage slik "panser" på den Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 "Du må jo bruke stikksaga" Bruk teip overalt når du arbeider også så slipper du å få stygge kanter der du har kuttet Men ser lovende ut dette her da. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 hva og hvordan mener du med teip? sjønte ikke den Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 For å hindre at ting fliser seg opp når du bruker stikksagen. Gjelder forsåvidt også boring. Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Goscinny hva mente du med rotte rumpe ? ja kan tenke på det neste gang hvis det blir noen lurer faktisk på om jeg skal lage en ny bak veg så den jeg laget nå er en mal? for da kan jeg være nøyaktiere Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Rotterumpe og stikksag er samme tingen: Google biter ikke, vett du Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 men hva tror dere om ogb ha slik *"panser" på den? og synes dere jeg skulle lage en ny og den dert er mal? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hva mener du med panser? Sånn at du kan vippe opp lokket på toppen? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Skjønner heller ikke det med panser ... Vil han forsterke alt slik at det blir et pansret kabinett som tåler det meste? Goscinny;) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 panser da tenker jeg på et lokk ja :!: hva synes dere om det og at jeg lager en ny bak plate, så kan jeg bruke den jeg har nå som en slaks mal? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 dette er jeg ike fornøyd med men hva synes dere om panser greiene hvis bilde ike kommer så baklager jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå