skylinepower Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) 20høyt-40 brett-35dybde dette er i cm da selfølgelig tre har jeg til far, skal til han i morgen så tenker om noen kunne kommet med noen forslag? noen som har tips til oppbyggingen av det og slikt? tenkte og bruke kryss finner vegger, må skaffe meg en vifte og skal få en gammel pc kanskje i morgen eller til neste uke forhøpentligvis. her er bilde av et grunnlag Endret 1. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
lurte Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 20høyt-40 brett-35dybdedette er i cm da selfølgelig tre har jeg til far, skal til han i morgen så tenker om noen kunne kommet med noen forslag? noen som har tips til oppbyggingen av det og slikt? tenkte og bruke kryss finner vegger, må skaffe meg en vifte og skal få en gammel pc kanskje i morgen eller til neste uke forhøpentligvis. her er bilde av et grunnlag 7798322[/snapback] Trodde det var litt risky å lage eget kabinett jeg? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 1. det er en gammelt skrap pc 2. hvorfor? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Skal ikke være farlig det om du ikke setter hk og sånn sett på tre. Eller kobler noen ledninger så det gnister... Hvor har du tenkt og ha viftene? Endret 25. januar 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 vet ikke må nesten skaffe en vifte først og pga den store viften skal brukes til cpu kjøler hvis det går hvis ikek så blir det veg vifte Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 tips til under plate som hk brettet skal stå på? skal ha kryss finner plater som vegger får enten velge en tower pc eller el ligende som jeg skal lage kabinett til, skal jeg velge den med best hw eller den som passer best til prosjektet? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Trodde først du skulle lage tre (3) kabinetter jeg. Du burde kanskje endre emnetittelen til "Har tenkt å lage trekabinett" Ellers ville jeg bygd kabinett til den datamaskinen du bruker mest. Det er jo den som må se bra ut! Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 haha, hvis ikke prosjektet blir vellyket så er joden gamle pc en død og ike den nye som jeg er red for men hva tror du jeg må velge, best hw, tower eller ligende kabinett Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg ville ha valgt det med best hw.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 ska spør om jeg får begge jeg for da kan jeg få til og bli best men undrer mere og mere på omjeg skal ha ligende eller stående tower Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har du sett pc'ene enda? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 nei, menhan sa at jeg kunne bestemme om jeg ville ha ligende eller stående men må se de først ja Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 har hatt pc en en stund nå, så nå vil jeg høre hvordan jeg kan ha det noen andre forslag til kabinett? skal kjøpe en ny bryter til pc en og teste noe... men alle typer forslag tar jeg nå imot Lenke til kommentar
lurte Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kjøp deg en Shuttle, en av de små, de er jo ganske kule:D Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) skal lage det av tre! har laget et 3d bilde i sketchup og hk et er akurat som det er orginalt(nå altså) edit: får ike lastet den opp Endret 1. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Legg ut et 2D bilde du Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 hvordan lage de bildene til 2d da? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Prnt scrn eller bruke en lagre 2D --> JPG, elnz. Husker ikke helt. Det enkleste, om ikke det beste, er iallfall Print Screen Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) her er modellen pga at hd og PSU er der er pga at de IDE og strøm tilkoblingee er bak den grønne stående platen :S eller hva synes dere? noen tips? skal forresten ha i en 12X12 vifte inni der Endret 2. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) ingejn tips eller komentarer til hvordan det kan være? skal lage bak plate i dag spent på hvordan den blir må finne tre da Endret 3. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå