Gå til innhold

Teller ikke postcounten ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann og velkommen til forumet :)

Det er ikke den beste velkomsten kan jeg tenke meg, men jeg vil minne deg om retningslinje #11 som dikterer maks avatargrense på 80x80 pixler, mens din er 200 x 151 pixler. Trenger du hjelp til å resize din avatar er det bare å sende meg en PM.

I tillegg har vi under nettiketten tre-ords-regelen som du sikkert møtte på da du opprettet denne tråden. Denne trådens emnetittel bryter med denne regelen og moderatorer vil da normalt sett lime inn en standardpost hvor det blir informert om dette og at tråden kan bli stengt.

Så igjen velkommen, men husk å les retningslinjene og nettiketten for å slippe flere møter med moderatorer.

Lenke til kommentar
Heisann og velkommen til forumet :)

Det er ikke den beste velkomsten kan jeg tenke meg, men jeg vil minne deg om retningslinje #11 som dikterer maks avatargrense på 80x80 pixler, mens din er 200 x 151 pixler. Trenger du hjelp til å resize din avatar er det bare å sende meg en PM.

I tillegg har vi under nettiketten tre-ords-regelen som du sikkert møtte på da du opprettet denne tråden. Denne trådens emnetittel bryter med denne regelen og moderatorer vil da normalt sett lime inn en standardpost hvor det blir informert om dette og at tråden kan bli stengt.

Så igjen velkommen, men husk å les retningslinjene og nettiketten for å slippe flere møter med moderatorer.

7798417[/snapback]

Takker :)

Har ikke helt satt meg inn i forumet enda, men holder på

Sender deg en Pm og har også endra litt på emnetittelen :)

Lenke til kommentar

Lite tips. Hvis du lurer på hvor mange innlegg du har i OT-baren kan du trykke på brukernavnet ditt.

Der står det:

Mest aktiv i [emne] user posted image

Hvis du trykker på den grønne pila får du til og med vite hvor mange poster du har på de forskjellige stedene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...