Winydancer Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei. Har begynt på HL2 igjen, og har kommet lenger enn jeg kom sist gang, takket vere en formasjon osv. Har kommet hit: ScreenShot Hva gjør jeg? Den kula går sakte oppover men det går ikke ann å skyte på den eller noe annet..? Tilslutt blir han teleportert og jeg får opp Mission Failed ting. Hjelp? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Never mind, fant det ut. Steng tråd plx! Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Du må trekke til deg de oransje kulene til høyre på bildet og skyte mot han. Edit:! Du fant det ut Endret 25. januar 2007 av Pingun Lenke til kommentar
DjLarsa Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 skjønner ikke at det er mulig å stå fast i half life 2 ass. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nei du gjør vel ikke det ass. Alle er jo ikke like l33t som deg ass. Det er meningen å stå fast i half life 2 noen ganger! ellers hadde det jo vært gørr kjedelig uten utfordringer! Lenke til kommentar
DjLarsa Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 stemmer det, ingen er så 1337 hax0r som jeg er vel, jeg syns det blir kjedelig HVIS man står fast, ikke omvendt. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 stemmer det, ingen er så 1337 hax0r som jeg er vel, jeg syns det blir kjedelig HVIS man står fast, ikke omvendt. 7892029[/snapback] Skru på ironidetektoren din du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå