coolermaster1 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 hei jeg har kjøpt meg en x3 booster til mitt 8800 gtx kort. Jeg slo på systemet og satte igang flere forskjellige tester (3dmark, oblivion). på 3dmark testen datt den ut når den skulle bgeynne på shader model 3.0 testen og oblvion stoppet helt. Etter litt venting datt hele maskinen ut med blåskjerm. da jeg rebootet fikk jeg melding på at skjermkortet hadde nedclocket seg selv for å få nok strøm..... Har skjermkortet blitt ødelagt/skadet. X3boostern er på 300 watt (25amper) og er kun koblet til grafikkortet. takk for alle svar Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 en booster ? hvorfor kjøte du det ikke helller bare en ny psu på 500-600 watt?. mwn husker ikke hvor mange amper 8800gtx krever. men kan være 25 er for lite. slev om jeg egentlig ikke tror det. åssen psu har du ? Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Mener å ha lest her på HW at folk mener kortet trenger 450w alene...? Selv har jeg en Hiper 580w som jeg bruker på hele mitt system. Funker knirkefritt. Lenke til kommentar
web76 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 vi kjøpte sånne på jobb i noen dell pc'er også.....X3 er nok for svak til 8800gtx, selv 8800gts krever vel 26 A på 12 v....lever inn x3 hvis du kan og kjøp større psu Lenke til kommentar
selervik Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Her har du svar på noe av problemstillingen: The answer I got back was simply this device is not SLI approved. And is not recommended for using in an SLI system. However I still cant give you an explanation as too why its not working with a single card. The 8800GTX card does however require a very steady flow of power not comparable to older generations. Resten av dette finner du på følgende side: http://forums.slizone.com/index.php?showto...st=0entry2211 Mer om det samme her: http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=84602 Endret 26. januar 2007 av selervik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå