Gå til innhold

Playstation nettsted med PG3 bilde i reklamen

Straffa

Anbefalte innlegg

Avanore, begynner å bli lei av trollinga di. Morsom glipp, men ikke påstå at det er Sony som driver sida. Det står selv i bildet du linka "Downloads POWERED by Sony" det tilsier ikke at Sony er ansvarlig for hele sulamitten og at det er Sony som har smelt opp det bildet der.

7798409[/snapback]

Og du burde fact-checke litt før du kommer med bastante uttalelser.

""© 2006-2007 Sony CONNECT Inc. Reproduction in whole or part is prohibited without written permission from Sony Corporation.

Sony and "CONNECT" are trademarks of Sony Corporation and Sony Corporation of America.

"PlayStation" and the "PS" Family logo are registered trademarks and "PSP" is a trademark of Sony Computer Entertainment Inc.

All other trademarks and copyrights are the property of their respective owners. All rights reserved.""

Sony Connect er sony sitt online media konsept, hvor man kan kjøpe sanger o.l.

7798431[/snapback]

Greit nok. Ikke så lett å fact sjekke bortsett fra det bildet som ligger i tråden når man ikke kommer inn på siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit nok. Ikke så lett å fact sjekke bortsett fra det bildet som ligger i tråden når man ikke kommer inn på siden.

7798442[/snapback]

Synes du nesten burde komme med en beklagelse da

Var akkurat innom siden nå. Vært der flere ganger siden jeg startet tråden

Endret av avanore
Lenke til kommentar

7798442[/snapback]

Synes du nesten burde komme med en beklagelse da

Var akkurat innom siden nå. Vært der flere ganger siden jeg startet tråden

7798449[/snapback]

Beklager ingenting. For det med trollingen din gjelder fremdeles.

Lenke til kommentar

7798999[/snapback]

Hadde ikke avanore postet dette, så hadde noen andre gjort det. Faktisk kom han meg i forkjøpet.

Uannsett, det er vankelig å tro at et selskap som ser ut til å rote så mye som de gjør når for tiden faktisk har greid å lage noe så avansert som PS3....

Lenke til kommentar

7798999[/snapback]

Hadde ikke avanore postet dette, så hadde noen andre gjort det. Faktisk kom han meg i forkjøpet.

7800457[/snapback]

Er vel heller den holdningen avanore viser til å absolutt hele tiden hakke på Sony, som irriterer mange. Ikke det at han postet denne saken (som forøvrig var en helt latterlig sak som jeg også lo godt av).

Lenke til kommentar
Syns ikke Avanore troller verken nå eller tidligere. Det er vel like legitimt å viderebringe negative nyhetssaker som det er å viderebringe positive saker.

7800579[/snapback]

Det er den lille tonen, det lille ekstra han legger i det han poster. Vet ikke hvor lenge du har vært her, men han var en del værre før. Hver gang microsoft eller nintendo sa og gjorde noe var det klapp klapp....oooh så bra det var. Uansett hva sony sa eller gjorde så var det frem med den store pekefingeren å le.

Ingenting sony gjør er bra nok for noen.

Men on topic. Ganske morsom sak ja. Litt slurv av noen der ja. Eller noen som bare ville ha det litt gøy med et bilde av en nettside som skulle gå verden rundt. Greit PR stunt det. Uansett hvem som har laget det. Den sida har fått nok treff nå til å ta en del mer betalt for reklamen på siden sin :)

Lenke til kommentar

Folk som irriterer seg over Avanore og likevel føler det nødvendig å poste i hans tråder bør vurdere om internett forum i det hele tatt er noe for dem. Liker dere ikke hva han skriver? Da har jeg løsningen: ignorer trådene hans. Enkelt og greit. Å syte og klage om det er bare latterlig og unødvendig....

Lenke til kommentar
Folk som irriterer seg over Avanore og likevel føler det nødvendig å poste i hans tråder bør vurdere om internett forum i det hele tatt er noe for dem. Liker dere ikke hva han skriver? Da har jeg løsningen: ignorer trådene hans. Enkelt og greit. Å syte og klage om det er bare latterlig og unødvendig....

7800906[/snapback]

Vel du har da et nyansert syn av ting. Saken er at noe av det han tar frem. er faktisk spennende for gamere. Men måten han legger det frem på lukter ofte litt råttent. Å det er det vi kommenterer. Å han er en raker til å finne 360 nyheter osv. Så for all del.

Å viss du irriterer deg over at andre irriterer seg over noen du liker. så hvorfor ikke bare ignorere oss da?

Lenke til kommentar
Å viss du irriterer deg over at andre irriterer seg over noen du liker. så hvorfor ikke bare ignorere oss da?

7800928[/snapback]

hehe, godt poeng. Det irriterer meg vel egentlig ikke, men jeg bare finner det litt unødvendig. Avanore er sikkert Nintendo/MS vennlig og negativ til Sony og han legger vel ikke skjul på det, men han slenger jo ikke dritt til folk og oppfører seg jo godt her på forumet så jeg fatter ikke hvorfor folk skal klage på ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...