norge Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) har en sony ericsson telefon med 3, 2 mp. cybershot skal snart på konsert og lurer på åssen innstillinger jeg må ha på for å få så bra bilder som mulig noen som har erfaringer/forslag?? Endret 26. januar 2007 av norge Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 jeg brukte ivartfall "Sport scenen" og uten blits med den samme mobilen funket sånn halveis... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 - Ikke bruk blitz - Sportsmodusen kan være fin, da får du kort lukkertid. Ulempen er at det sannsynligvis er for lite lys på konserten, så bildene dine kan bli veldig mørke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Du får heller ikke stått iro mens du tar bildet, så det kan bli en eneste stor guffe av lys. Lenke til kommentar
norge Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Hvorfor ikke blitz? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvorfor ikke blitz? 7802833[/snapback] Blitz har ingen effekt på så langt hold. Jeg må nesten le hver gang jeg ser tusenvis av blitzlys blinke fra den øverste raden på et stort stadion. Lenke til kommentar
norge Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) jeg skal stå nærme på rockefeller da, så folk vet det Endret 26. januar 2007 av norge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Blitz fungerer ikke i så skarpt lys som det er på scenen. Du vil bare få utbrente hvite områder på hele bildet. Kameraet klarer å bruke lyset som allerede er på scenen. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvorfor ikke blitz? 7802833[/snapback] Blitz har ingen effekt på så langt hold. Jeg må nesten le hver gang jeg ser tusenvis av blitzlys blinke fra den øverste raden på et stort stadion. 7802862[/snapback] Du tror alle faktisk gidder og ta av Blitzen før de tar bilder ? Med Blitz før du ofte kortere lukkertid og. Hvertfall på mitt kamera. Casio Exilim et eller annet. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Et annet problem er at blitzen vil da lyse opp de folkene som står rett foran deg, og da blir de et forferdelig irritasjonsmoment på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå