Gå til innhold

Hvordan sette sammen tekst fil sammen med en film.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hvordan jeg legger sammen en tekst fil sammen med en film som passer sammen uten at det blir 2 filer ut av det?

Er det noe program som setter sammen sånt??

Takker for alle svar.

7798002[/snapback]

Vso Divx to DVD skal greie å fikse dette ganske greit om du skal brenne det.

Om du skal se det på dataen kan du innstallere K-Lite Codec Pack, der er Media Player Classic som gjør det mulig å sette på film fil + dub :thumbup:

Lenke til kommentar

Fullstendig unødvendig å installere heile K-lite for å få MPC, og det kan heller ikkje setje dei saman til ei fil, berre spele dei av samtidig.

Virtualdub saman med VobSub kan gjere dette, slik det er skildra her. Eit anna alternativ er å leggje filene i ein MVK-kontainer med MKVToolnix. Fordelen med det siste alternativet framfor det fyrste er at ein slepp å rekomprimere, samtidig som ein har mogelegheita for å skru underteksten av og på, ulempa er at (so vidt eg veit) ein ikkje kan spele fila av i Media Player. VLC og MPC klarer det.

Lenke til kommentar
Fullstendig unødvendig å installere heile K-lite for å få MPC, og det kan heller ikkje setje dei saman til ei fil, berre spele dei av samtidig.

Virtualdub saman med VobSub kan gjere dette, slik det er skildra her. Eit anna alternativ er å leggje filene i ein MVK-kontainer med MKVToolnix. Fordelen med det siste alternativet framfor det fyrste er at ein slepp å rekomprimere, samtidig som ein har mogelegheita for å skru underteksten av og på, ulempa er at (so vidt eg veit) ein ikkje kan spele fila av i Media Player. VLC og MPC klarer det.

7798764[/snapback]

okey! takk! :):):):)

Lenke til kommentar
Last ned VobSub. Der følger det med et programm som kan legge til .srt og andre tekstbaserte undertekster som heter SubMux.

Funker som fy =)

7798754[/snapback]

hvilke av dessa programmene er det som setter sammen str fil og film fila da?? :)

Lenke til kommentar
VobSub kan gjøre dette uten VirtualDub =)
Det var eg ikkje klar over. Då gjeld vel heller ikkje det eg sa om rekomprimering.

hvilke av dessa programmene er det som setter sammen str fil og film fila da?? :)
Har du installert VobSub? Submux vil eg tru.

Redigert: Altso, Submux er ein del av VobSub, det er med når ein installerer.

Endret av incanus
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...