Gå til innhold

Noen som kan lage CS Clan side?

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rett sted å skrive dette på, men det var det nermeste jeg kom.

Clanen min har lyst til å lage en hjemmeside ( ikke Piczo eller noe lignende )

Ingen av oss har no spesiell erfaring med dette så jeg lurte på om det var noen som likte å lage hjemmesider, tenkte kanskje på at en kunne starte opp en for meg.

Har hørt at e107 skal være greit. Men send en PM da ;)

-Mathias

Endret av MathiasF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man selger websider til mange tusen til vanlig, så er de ikke gratis til CS-claner, nei. :) Kan jo hende det er noen her som vil ta det for treningens skyld..

Du kan jo bruke en template eller bare sette opp en Wordpress/Blogger-greie ellerno. Eventuelt lære deg HTML og CSS.

Endret av Mikael Berg
Lenke til kommentar

Hehe, morsomt det, alle forventer å bli sponset, mens faktum er at det nesten umulig å få sponsorer. Kun visst du kjenner noen som jobber hos den aktuelle sponsoren er det litt sjanse til å få noe spons. Husker en del av de større norske clanene som har vært i USA og frankrike på CPL, som nesten ikke fikk spons i det heletatt. Nesten umulig å få noen til å sponse noe så døfødt som en CS clan. De fleste varer 2-3mnd før personene går lei av hverandre. Da begynner utbyttingen av spillere... ^^ GL vidre i jakten på HP spons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...