TCK Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Får ein blå skjerm der det står at ei fil som heter win2k.sys skaper problemer. Dette skjer år eg er på nette. Etter den har restarta seg og eg skal koble opp får eg denne: 0x000000D1 Noen som vet hva som er galt? Har ein stygg mistanke om at driverene til skjermkortet ikke støtter Directx 8.1 Kan dette være problemet? Veldig kjedelig at dette skjer mens eg er på nette pga at i dag når eg hadde lasta ned 11 mb (har modem. fila er på 12mb) så fikk eg blå skjermen... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Du får prøve Google og lete litt. F.eks her? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Hva skal eg søke på?? Glemte å nevne at det står ein kode også: BF857FC9 Lenke til kommentar
BBC Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Du kan jo begynne med å oppdatere driverne til skjermkortet (evt. installere eldre drivere) - samt laste ned oppdateringer ifra Windows Update Lenke til kommentar
TCK Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Problemet er jo at den restarter seg når eg er på nettet.. da får eg ikke nye drivere.. tror eg har de elste driverene.. skal prøve å innstalere de eg fikk på cd'en som fulgte med.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå