HighTower Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg sliter med voldsomt bråk fra min gf3, men har planer om å oppgradere maskinen snart men har ikke råd enda. Så jeg tenkte på å kjøpe en vannblokk som passer til en geforce 3. Bruker vannkjøling ellers i systemet så er ikke no big deal å fikse det men sliter med å finne en vannblokk. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Skulle tro Zalman GPU kjøler holder lenge til et GF3 og den passer sikkert da den har mulighet for å festes på de fleste skjermkort ! Om GF3 har samme feste som GF4 MX 440 så passer den Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Vannkjøling the GF3? Det var da voldsomt... Her kan du sikkert bare bruke passiv viftekjøling(?) Lenke til kommentar
HighTower Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Ja har tenkt på passiv kjøling, men jeg bruker nesten ingen vifter i pcen så veit ikke om det ville ha vært nok luftstrøm over kjøleelementet. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ja har tenkt på passiv kjøling, men jeg bruker nesten ingen vifter i pcen så veit ikke om det ville ha vært nok luftstrøm over kjøleelementet. 7859766[/snapback] Det er jo berre å prøve... Lenke til kommentar
HighTower Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 jepp. sendte mail til microplex og de fant frem en som passer til gf3. endelig bli kvitt den jævla bråkete vifta. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 jepp. sendte mail til microplex og de fant frem en som passer til gf3. endelig bli kvitt den jævla bråkete vifta. 7860973[/snapback] Vannblokk eller Kjøle ribbe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå