RedRocK Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei. Jeg har en litt eldre bærbar pc jeg har demontert. Fikk en fet ide om å lage noe fett noe å bruke skjermen fra den bærbare datan på min stasjonære media pc. Men noe jeg støtet over er at kabelen fra den bærbare skjermen som er koblet inn på en eller annen plugg langt ligner på noen vanlig skjerm kabel. Jeg lurer derfor på hva jeg evt. må kjøpe for å kunne bruke den bærbare dataskjermen på min stasjonære? Takker for alle svar. Hvis noe er int. i bilder kan jeg prøve å få til dette. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 det har i det siste vert flere her på forumet som ønsker å bruke en gammel "lapptopp" skjerm til et eller annet . ny lapptopp kanskje ? det er alt for komplisert å bruke en gammel skjerm til en bærbar til en stasjonær. du trenger drivere til akkurat den spesielle skjermen . du trenger den brikken som styrer skjermen og som sitter på hovedkortet til den bærbare . og disse er omtrent umulig å få tak i. uansett så blir det billigere å kjøpe ny bærbar. den gamle skjermen er altså umulig å bruke til noe annet en en bærbar på samme modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå