smurfine Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Noen som har Nokia 6288 her som syns høyre navigasjonstast er veldig hard å trykke ned? Alle de andre veiene går det fint, men til høyre syns jeg man må trykke veldig hardt ned for å få en reaksjon. Virker om navigasjonstasten heller til høyre på en måte. Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ingen slike problemer på min 6288, aldri lest om noen andre som har hatt dette problemet heller, hverken på norske eller utenlandske mobil-forum. Høres ut som en verksteds-sak, hvis problemet ikke er til å leve med. Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Vet du om jeg kan levere den tilbake og få en ny på stedet? Kjøpte telefonen igår. Har nettopp fått opphevet kjøpet på min gamle Nokia som tok 4 måneder. Orker ikke inn på verksted igjen. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Litt usikker her. Nokia har en såkallt DOA-regel (Death On Arrival) hvor du får byttet mobilen den første uka hvis den ikke fungerer, men jeg vet ikke hva som defineres som "ikke fungerer". Du burde egentlig bare dra tilbake til butikken og håpe på det beste. Eller kanskje noen andre som leser dette kan gi bedre råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå