PoW Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Hei. Jeg installerte Asus PC-probe i dag, og oppdaget at chipsettet var 60grader celsius; dette uten overklokking av noen form. Den ligger vanligvis på rundt 60+, aldri under. Peaktemperatur (med lett overklokking av CPU og GPU) 68grader. Dette synes jeg er mye, da CPUen ligger på 36 grader. Er dette ufarlig? Full maskinspesifikasjon i profilen. Endret 25. januar 2007 av PoW Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 jeg syns 60 grader er varmt, men jeg er alergisk mot varme uansett du kan sette en 40mm vifte på chipsettet, feste den til kjølern som er der. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Chipsettet på P5W DH er kjent for å bli varmt, så det anbefales at man tar av kjøleblokken og rensker den, for så å påføre AS5 kjølepasta. Etter at jeg gjorde dette sank temp nesten 10 grader . Lenke til kommentar
PoW Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Takker. Var rett før jeg festet MB-kjøleren som fulgte med, men så leste jeg advarselen. Skal bestille noen harddisker nå uansett, så da legger jeg til AS5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå