Gå til innhold

Subben bare "brummer"

Anbefalte innlegg

Hei. I går kveld når jeg koblet fra PC-Høytalerene mine fra PC`en og skulle prøve de på en annen PC, fikk jeg ikke subben til å fungere etterpå. Det er bare en lav konstant brumming i subben, men diskantene virker helt fint. Prøvde meg på en bass test men får ikke noe lyd av subben. :ermm: Noen som vet hva som kan være galt? Er ett Logitech Z-2300 2.1 anlegg. Håper på svar. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan også være jordingsfeil e.l. i det elektriske anlegget. Prøv å koble subben på en annen kurs enn forsterker/PC.

7810460[/snapback]

Subben "brummer" med en gang jeg kobler strøm på anlegget.

Endret av Blind
Lenke til kommentar
Da er det ganske definitivt jordingsfeil. Foresten, bruker du stikkontakter/strømfordeler med jording, eller de eldre typene uten?

7819783[/snapback]

Bruker med jording ja. Det var etter jeg kobla anlegget på en slik jordet "padde" som visst nok skal tåle lyn subben sluttet å fungere. Har kontaktet Netshop som jeg kjøpe anlegget med og de svarer med at jeg skal kontakte Logitech. Er ikke det nettbutikkens ansvar å ordne opp når det er reklamasjon? :whistle:

Endret av Blind
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Ta litt elektrikkerteip og teip over de metallspora på stikkontakten til høytalera.

De søkka som er over og under pinnene når de står horisontalt. Da får den ikke jord

8039354[/snapback]

Elektrikkerteip? Hvor skaffer jeg det, og løser det problemet? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...