Gå til innhold

Quick Charge Kit (360)

Esukiru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står jo tydelig i linken du oppgir! :dontgetit:

(One rechargeable battery pack is included in the Quick Charge Kit. Additional packs sold separately.)

7797384[/snapback]

Haha! :p må bare le av meg selv :) jeg rakk desverre ikke å se over noe av det jeg la til. Jeg bare rasket sammen denne posten i full fart før jeg måtte rekke bussen hjem fra skolen.

Lenke til kommentar

Plukket med meg en sånn på Spaceworld til 299,-, ble lei av disse Ikea batteriene mine som alltid tok kvelden på Gridlock enda batteri status viste 2 streker!

Fulgte med ett batteri på Quick Charge, skal kjøpe ett ekstra når de stygge gule Ikea batteriene er brukt opp gjennom "kompis kontrollen"

Lenke til kommentar
Plukket med meg en sånn på Spaceworld til 299,-, ble lei av disse Ikea batteriene mine som alltid tok kvelden på Gridlock enda batteri status viste 2 streker!

7797834[/snapback]

Det problemet vil du nok fortsatt få. Disse statusstrekene er ikke alltid helt på å stole på. Men fordelen er at det bare er å plugge inn laderen når xbox-knappen begynner å blinke og fortsette å spille.

Lenke til kommentar

Fulgte med ett batteri på Quick Charge, skal kjøpe ett ekstra når de stygge gule Ikea batteriene er brukt opp gjennom "kompis kontrollen"

7797834[/snapback]

Men Ikea batteriene er jo mye bedre enn Duracel sine. Det har i hvert fall jeg erfart, dessuten koster de mye mindre :innocent:

Lenke til kommentar

7797834[/snapback]

Tror du har problemer hvis du sitter og irriterer deg over fargen på batteriene som sitter inne i kontrolleren :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...