Unlimited LTD Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Altså: Jeg har skaffa meg Wii, oppdatert den og spiller wii spill som bare det. Lagre greier den også. Men når jeg skal spille de gode gamle GC spillene virker ikke det Memorycardet jeg stapper oppi det hullet som er på toppen ved siden av der man kan stappe inn GCcontrollerne. Men når jeg starter f.eks. Mario Kart virker det bare ikke asså. Det kommer opp en sånn dings på skjermen som sier at memorycardet må formateres. Så gjør jeg det, men når jeg skal lagre etter å ha kjørt og sladda og sånt kommer det opp en ny feilmelding om at den ikke kan finne saven min. Og hvis jeg sjekker kortet på wiimenyen kommer det opp at den må formateres der og. Hva skjer? - - - - - - - - - - - - - - - - - Eller for å si det på en enklere måte: Memorycardet til Gamecuben min virker ikke når jeg bruker den i Wii. Jeg må stadig formatere den for å lagre. Nå er det ikke orginalt kort heller, da jeg fant et 3rd party memorycard når jeg kjøpte Gamecuben. Kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 ja er mye sånnt dritt med 3rd party utstyr.. har hatt utallige playstation minnekort som har skjedd akkurat samme med.. Lenke til kommentar
freke Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det kan nok være det som er saken ja. Mine orginale kort fungerer hvertfall knirkefritt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Kjøpte original kontroll og GC minnekort fra Absolutt spill, plug&play. Nemo problemo, save fil i Wind Waker laget med en gang. Synd at du plages da med 3dje parts kortet. Er derfor jeg er skeptisk til tredje parts produkter. Har brent meg for mange ganger. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg kjøpte meg også originalkort, og jeg har heller ingen problem. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg er også sterkt imot 3rd party utstyr, men nå var det ikke jeg som kjøpte gamecuben da... Fikk den til julegave... Men kontrollerne var orginale da. Vel vel. Får vel kjøpe et nytt minnekort. Lenke til kommentar
Livslykka Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg bruker et 3. parts minnekort til GC på min Wii helt uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå