kjetbjor Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Har klart å gjøre den fatale feilen å slette alle kontaktene som var lagret på telefonen. Skulle slette de på SIM kortet, men gikk litt fort i svingene... Er det noen som vet om dette går ann å få gjennopprettet? Evt hvor? Er helt krise, så det skulle gjerne vært gjort i går! Er snakk om en Samsung D500. Endret 25. januar 2007 av kjetbjor Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Dersom du ikke har sikkerhetskopiert til minnekort eller synket telefonen via PC, så kan du nok se langt etter kontaktene dine ja... Minnekort blir da utelukket, for ser du har hengt på hvilken telefon dette gjaldt... Endret 25. januar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
kjetbjor Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Jepp, minnekort er nok utelukket. Det som er kjedelig er at jeg får min nye E50 i morgen, så hadde jeg bare klart å vente med de kontaktene til i morgen... På den lyse siden kan man jo si at nå slipper jeg iallefall å knote med å få kontaktene over fra (den ubrukelige) D500n til E50n. Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Jaja, shit happens! Vet det går å gjennopprette slettede SMS fra SIM-kort, men dette utstyret koster ca. 1900,-. Vet dog ikke om noe slikt for kontakter på telefonminne... Endret 25. januar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
glosi Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Håper du husker å ta backup nå hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå