eriksg Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 halloen! Har akkurat kjøpt meg creative zen vision:m 60GB, og er veldig fornøyd. Det jeg trenger er et program (eller flere) som kan f.eks. konvertere dvd til wmv eller andre formater som funker på creative.... og gjerne at de er gratis. Noen som vet? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det er vel ingen som er gratis. Uansett, du maa sannsynligvis ha tre programmer til dette. En som knekker sperrekoden paa dvden, en som ripper dvden til dataen og en som lager en wmv-fil av dvd-filene. Men jeg er ikke helt sikker paa om dette er lov. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 En DVD-ripping guide her: http://www.anythingbutipod.com/archives/20...pping-guide.php Lenke til kommentar
20legend Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har kjøpt meg creative zen vision:M 30G og sliter med samme problemet. Er ikke dette noe som burde fulgt med som programvare? Vet dere sikkert at det ikke følger med? Har prøvd å finne det ut selv, men er rimelig blank på område? Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå