SupRnova Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Heisann Skal bestille en komplett pc i deler til en kompis. Har valgt ut et oppsett til rundt 5000,-. Så lurte jeg på kabinett. Jeg har en del peiling på kabinetter siden jeg driver med casemodding og sånt men her er det om å holde budskjettet nede. Altså, billig, solid kabinett med psu? Endret 25. januar 2007 av SupRnova Lenke til kommentar
Bza Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Du mener vel med PSU? Forøvrig, hva er prisgrensen? Hvilket type kabinett? pris og kvalitet henger sammen, du får det du betaler for. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Oi! Beklager! Ønsker jo et miditower. Rundt 400-600 kr. Kanskje med vindu, Egentlig ikke så viktig Endret 25. januar 2007 av SupRnova Lenke til kommentar
torslo Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 får kun veldig dårlige kabinett til 400-600,- kanskje et Q-tec kabinett...men disse er rett og slett ubrukelig tynne og skrøpelige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå