Tassen2k Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Klarte jo å få virus jeg eller sån adaware elle hva det heter, men noe som kommer opp er Noen som har oplved dette før? vil d programe føre til mer virus? Hva må jeg gjøre for å få det vekk? Endret 25. januar 2007 av Tassen2k Lenke til kommentar
Tassen2k Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 ingen så vett? ;( Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 ingen så vett? ;( 7798078[/snapback] Det er et problem i registeret på PCen og windows laster ned et program som ordner den feilen.. Install og reparer Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 ingen så vett? ;( 7798078[/snapback] Det er et problem i registeret på PCen og windows laster ned et program som ordner den feilen.. Install og reparer 7798092[/snapback] det er er bare tull, jeg hadde det samme problemet og måtte formatere hele PC'en. kommer det opp en sånn egen internettside som heter security center eller noe sånt også for det fikk hvertfall jeg Lenke til kommentar
Tassen2k Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 ja for d programe der har komt me viruse, så jeg skal ikke instalere d Lenke til kommentar
trondage Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Har du prøvd å kjøre Windows Live OneCare? Antivirus og spam søk via internet. Jeg har ved enkelte annledninger benyttet denne, fungerer faktisk rimelig bra. (Må kjøres i IE da) Lenke til kommentar
Tassen2k Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Har du prøvd å kjøre Windows Live OneCare? Antivirus og spam søk via internet. Jeg har ved enkelte annledninger benyttet denne, fungerer faktisk rimelig bra. (Må kjøres i IE da) 7798167[/snapback] Har prøvdt det nå fant en god del, men fjernet ikke det som er hovedprobleme mitt:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå