Wessie Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg har en tablet-pc (HP Compaq tc4200) med Windows XP Tablet Edition. Etter diverse trøbbel og feilmeldinger er det én jeg nå ikke finner ut av. Etter at jeg har brukt IE alt fra noen få minutter til noen timer henger browseren seg fullstendig. Uansett hva jeg klikker på i det åpne vinduet eller på menylinjene skjer det ingenting. Hvis jeg prøver å åpne et nytt vindu står det bare "Connecting..." på den første tab-en med blank skjerm nedenfor. Samtidig er det ingen problem å sende/motta mail fra Outlook og forbindelsen kan være "Connected" og signalstyrken "Excellent". Har slettet alle temporære filer, all historikk, kjørt diskfragmentering, ryddet opp på harddisken og har ca 14GB ledig. Samme feil kommer selv om det bare er ett vindu i IE jeg har åpnet og System Idle Process ligger på 92-98%. Har også kjørt alle tester som er tilgjengelig på HPs nettsider og ingen feil er funnet noe sted i hardwaren. Full scan er kjørt med både Ad-Aware, Spybot og Antivirusprogrammet AVG. Det som gjør problemet enda mer irriterende er at PC-en henger seg når jeg skal restarte under "Saving your settings..." noe som gjør at jeg må tvinge PC-en av med strømbryteren for å få restartet. Hvis noen kunne hjelpe meg videre ville være evig takknemlig! Lenke til kommentar
evotech Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Prøvd og avinstallere IE7 og lagt det inn igjen? Lenke til kommentar
Wessie Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Prøvd og avinstallere IE7 og lagt det inn igjen? 7796676[/snapback] Jepp, sorry at jeg glemte å få med den infoen også. Resinstallerte IE 7.0 og har nå versjon 7.0.5730.11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå