Gå til innhold

Asus M2N32-SLI Deluxe med Corsair (512MB) minne

MarWell

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er oppsettet mitt (mer eller mindre):

Prosessor: AMD Athlon 64 X2 4600+ (2.4Ghz)

Hovedkort: Asus M2N32-SLI Deluxe (Wireless)

Minne: Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2 1024MB CL4 (2x512) - 4-4-4-12

Skjermkort: XFX Nvidia GeFoce 7600 GT

CPU kjøler: Mine Cooler

Skjerm: Dell 2007WFP

Kabinett: Chieftec Mesh Big Tower Sort w/USB/Firewire 400W PSU ATX 2.0,24/20pin

Ønske om stadig å kjempe til seg enda litt mer ytelse er alltid der! Derfor ser jeg litt etter hvilke muligheter jeg har. Valget falt fort på å kjøpe meg enda ett GeForce 7600GT kort da dette etter min mening vil gi god ytelse i forhold til pris:) (SLI mode)

Den andre tingen jeg tenker meg er å kjøpe meg 1024 MB til med minne.. Og med god erfaring vet jeg derfor at det vil være lurt å kjøpe samme minne som jeg allerede har. Dette er 2x512MB (for å kunne kjøre i to-kanals modus). Men etter å ha lest i manualen min ser jeg at hovedkortet kanskje ikke vil støtte og kjøre fire brikker av denne sorten?! Selv om dette kanskje ikke er tilfellet lenger etter å ha oppdatert BIOS er jeg ikke veldig lysten på å betale masse penger for noe som ikke vil fungere. Lurte der for på om det var noen her på forumet som hadde noen erfaringer innen området og som kunne komme med noen råd. Er veldig takknemlig for alle:)

Hvis det eventuelt skulle være andre råd om minneoppgradering er jeg veldig åpen for dette også:)

I tillegg: Tror dere at poweret jeg kjører med kan by på problemer, etter oppgraderingene?

På forhånd takk!

MarWell

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...