Gå til innhold

Hvor kjøpe Wii points og kontrollere.


Orjanp

Anbefalte innlegg

Hvor er det billigst å kjøpe Wii points og ekstra kontrollere(classic kontroller)? Er også på jakt etter nye orginale Gamecube kontoller og skjøteledning til GC kontrolleren.

 

Fungerer classic kontrolleren på Gamecube spill? Hva er å foretrekke, classic eller orginale Gamecube kontrollere?

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wii points er helt klart billigst om du kjøper den med kredrittkort fra wii shop.

 

Tror det er 10 eur for 1000 points, 30 for 3000 og 50 for 5000.

 

hvilket vil si ca 164 nok,- for 2000 points, noe som koster fra 200 til 249 etter hva jeg har sett i norske butikker.

 

Husk at det er soner på Wiipoints, så det er ikke mulig å kjøpe det billig fra andre kontinenter!

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Wii points er helt klart billigst om du kjøper den med kredrittkort fra wii shop.

 

Tror det er 10 eur for 1000 points, 30 for 3000 og 50 for 5000.

 

hvilket vil si ca 164 nok,- for 2000 points, noe som koster fra 200 til 249 etter hva jeg har sett i norske butikker.

 

Husk at det er soner på Wiipoints, så det er ikke mulig å kjøpe det billig fra andre kontinenter!

7796910[/snapback]

 

Jeg kjøpte 2000 Wii Points for 200 i butikk. Så Wii Shop er billigere.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke Wii selv, men jeg bare lurer på en ting.

 

Det er snakk om at man kan kjøpe Wii-points, og med de så kan man kjøpe spill på nett med Wii.

Hvis man foreksempel kjøper wii-points i en nettbutikk. Hva får man egentlig da? Er det en kode eller noe som man taster inn på maskinen?

 

Hilsen en som ikke har peiling på wii.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke Wii selv, men jeg bare lurer på en ting.

 

Det er snakk om at man kan kjøpe Wii-points, og med de så kan man kjøpe spill på nett med Wii.

Hvis man foreksempel kjøper wii-points i en nettbutikk. Hva får man egentlig da? Er det en kode eller noe som man taster inn på maskinen?

 

Hilsen en som ikke har peiling på wii.

7798747[/snapback]

 

Du får et dvd etui med et kort i, med en kode du skal taste inn i wiishop. enkelt og greit. Er jo lettere å bare kjøpe direkte fra wiishop da men.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke Wii selv, men jeg bare lurer på en ting.

 

Det er snakk om at man kan kjøpe Wii-points, og med de så kan man kjøpe spill på nett med Wii.

Hvis man foreksempel kjøper wii-points i en nettbutikk. Hva får man egentlig da? Er det en kode eller noe som man taster inn på maskinen?

 

Hilsen en som ikke har peiling på wii.

7798747[/snapback]

 

Du får et dvd etui med et kort i, med en kode du skal taste inn i wiishop. enkelt og greit. Er jo lettere å bare kjøpe direkte fra wiishop da men.

7799044[/snapback]

 

 

Okaj. Så hvis man skal kjøpe fra wiishop så er det bare å taste inn kortnummeret ?

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha en GameCube-kontroller, prøv å få tak i Wavebird, den trådløse.

7798335[/snapback]

Ja, jeg har vurdert det. Men det er vel ikke rumble på den. Dermed er den egentlig uaktuell desverre, selv om det hadde vært kjekt med trådløs kontroller.

 

Har sjekket på ebay. Får to forlengelseskabler for ca. £5 inklusiv forsendelse. Det er ikke spesiellt dyrt.

Ser ikke ut som om det er noe problem å få tak i nye orginale GC kontrollere heller. Selv om det var mest brukt der.

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...