Orjanp Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hvor er det billigst å kjøpe Wii points og ekstra kontrollere(classic kontroller)? Er også på jakt etter nye orginale Gamecube kontoller og skjøteledning til GC kontrolleren. Fungerer classic kontrolleren på Gamecube spill? Hva er å foretrekke, classic eller orginale Gamecube kontrollere? Ørjan... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Slenger inn spm. mitt her også eg. Tenkte eg skulle bestille Wiimote og nunchuck fra play-asia, men ser den er market med Japansk versjon. Vil denne fungere på min Wii? Er vel tross alt samme signaler Endret 25. januar 2007 av Mala Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) GC spill kan bare spilles med GC kontroller. Classic kontroller kan brukes i VC spill. Kanskje noen VC spill krever VC kontroll (Er litt usikker der) Endret 25. januar 2007 av Lyn Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Wii points er helt klart billigst om du kjøper den med kredrittkort fra wii shop. Tror det er 10 eur for 1000 points, 30 for 3000 og 50 for 5000. hvilket vil si ca 164 nok,- for 2000 points, noe som koster fra 200 til 249 etter hva jeg har sett i norske butikker. Husk at det er soner på Wiipoints, så det er ikke mulig å kjøpe det billig fra andre kontinenter! Endret 25. januar 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Wii points er helt klart billigst om du kjøper den med kredrittkort fra wii shop. Tror det er 10 eur for 1000 points, 30 for 3000 og 50 for 5000. hvilket vil si ca 164 nok,- for 2000 points, noe som koster fra 200 til 249 etter hva jeg har sett i norske butikker. Husk at det er soner på Wiipoints, så det er ikke mulig å kjøpe det billig fra andre kontinenter! 7796910[/snapback] Jeg kjøpte 2000 Wii Points for 200 i butikk. Så Wii Shop er billigere. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Wii Points Ikke mye overraskende at det ikke er på lager. Har restriksjoner på VISA'en min, så kan ikke få kjøpt via Wii Shop desverre. BankID-møkk.... Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg vil ikke anbefale å spille Snes-spill med GC-kontroller, N64 har jeg ikke prøvd(men antar at det går greit med begge) og resten av hurven kan du spille med Wiimote om du vil. Likevel er CC ganske kul da. :3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hvis du skal ha en GameCube-kontroller, prøv å få tak i Wavebird, den trådløse. Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Forlengerkabel Gamecubekontroll Gamecubekontroll Gamecubekontroll Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg har ikke Wii selv, men jeg bare lurer på en ting. Det er snakk om at man kan kjøpe Wii-points, og med de så kan man kjøpe spill på nett med Wii. Hvis man foreksempel kjøper wii-points i en nettbutikk. Hva får man egentlig da? Er det en kode eller noe som man taster inn på maskinen? Hilsen en som ikke har peiling på wii. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg har ikke Wii selv, men jeg bare lurer på en ting. Det er snakk om at man kan kjøpe Wii-points, og med de så kan man kjøpe spill på nett med Wii. Hvis man foreksempel kjøper wii-points i en nettbutikk. Hva får man egentlig da? Er det en kode eller noe som man taster inn på maskinen? Hilsen en som ikke har peiling på wii. 7798747[/snapback] Du får et dvd etui med et kort i, med en kode du skal taste inn i wiishop. enkelt og greit. Er jo lettere å bare kjøpe direkte fra wiishop da men. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg har ikke Wii selv, men jeg bare lurer på en ting. Det er snakk om at man kan kjøpe Wii-points, og med de så kan man kjøpe spill på nett med Wii. Hvis man foreksempel kjøper wii-points i en nettbutikk. Hva får man egentlig da? Er det en kode eller noe som man taster inn på maskinen? Hilsen en som ikke har peiling på wii. 7798747[/snapback] Du får et dvd etui med et kort i, med en kode du skal taste inn i wiishop. enkelt og greit. Er jo lettere å bare kjøpe direkte fra wiishop da men. 7799044[/snapback] Okaj. Så hvis man skal kjøpe fra wiishop så er det bare å taste inn kortnummeret ? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Hvis du skal ha en GameCube-kontroller, prøv å få tak i Wavebird, den trådløse. 7798335[/snapback] Ja, jeg har vurdert det. Men det er vel ikke rumble på den. Dermed er den egentlig uaktuell desverre, selv om det hadde vært kjekt med trådløs kontroller. Har sjekket på ebay. Får to forlengelseskabler for ca. £5 inklusiv forsendelse. Det er ikke spesiellt dyrt. Ser ikke ut som om det er noe problem å få tak i nye orginale GC kontrollere heller. Selv om det var mest brukt der. Ørjan... Endret 25. januar 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Okaj. Så hvis man skal kjøpe fra wiishop så er det bare å taste inn kortnummeret ? Riktig, mye enklere, du sparer penger, kalorier og en del annet stress Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Okaj. Så hvis man skal kjøpe fra wiishop så er det bare å taste inn kortnummeret ? Riktig, mye enklere, du sparer penger, kalorier og en del annet stress 7799563[/snapback] Broren min har Wii.Noen tips til bra spill man kan laste ned i wiishop? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Super mario 64 er jo et must, mario bros. fra 1987 er jo også en klassiker. Ellers er det jo en rekke andre spill som kan bringe fram nostalgien, men kommer jo litt ann på hvor lenge du har spilt tv-spill Her er forøvrig en liste over spill som kan lastes ned i Europa Wikipedia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå