Gjest Guest Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei, jeg har hatt noe helvetes vondt i penishode i det siste. Når jeg dusjet har før i dag så så jeg noe jeg ikke har lagt merke til før, jeg hadde sår på glansen. De ligner på sånne sår man får inni i munnen. Jeg vasker meg neden til regelmessing Jeg så på klaraklok. Da var det klamydia, det kunne være tror jeg "Utslett eller sårhet på penishodet. " Mene jeg er jomfru så... Noen som vet hva dette er eller hvordan jeg kan behandle det? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Utslett eller sårhet på penishodet kan jo komme av at det har blitt litt vel tørt der nede, for eksempel hvis du har brukt såpe og ikke skylt det bort ordentlig. Forklarer du litt bedre hvordan sårene ser ut, blir det enklere å hjelpe deg. Er du jomfru, kan det jo ikke være kjønnssykdom, eller i alle fall ikke en seksuelt overførbar sykdom. Så var det definisjonen på jomfru, da, om du har blitt sugd for eksempel kan du jo godt ha et eller annet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det beste er nok å gå til lege, så kan legen finne ut hva det er, og SÅ kan du behandle det Er ikke sikkert du er nødt til å vise tissen heller, om du beskriver nøye nok (men noen leger vil jo se for sikkerhets skyld uansett). Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hva slags såpe bruker du nedentil? Penis er ikke like mottakelig for alle typer såpe. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Kanskje du reagerer på tøymykneren eller såpen... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Når du skrev om det var det første jeg tenkte "herpes" og når jeg hadde lest ferdig tenkte jeg "såpe, tøymykner eller noe sånt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå