DaXoN Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 igår og idag har jeg hatt ganske ubehagelig vondt i nedre delen av ribbeinet :S er vondt vis jeg tar får mye luft i magen / hoster / eller kommer nær det området noen som vet noe? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) igår og idag har jeg hatt ganske ubehagelig vondt i nedre delen av ribbeinet :S er vondt vis jeg tar får mye luft i magen / hoster / eller kommer nær det området noen som vet noe? 7796384[/snapback] Om jeg skjønner deg rett er det ikek en uvanlig ting å ha fra tid til annen. Jeg pleier å ha det i nederste ribbein på høyre side, regner med det er vanlig å ha det i nederste for alle, men siden varier nok fra person til person. Spesielt om man trekker pusten dypt og prøver å rette seg opp gjør det veldig vondt. Samboeren min gav meg et tips en gang som kan høres sært ut, men det funket: Ta sats, trekk pusten dypt inn samtidig som du retter deg opp, så forsvinner det. Det funket som sagt for meg (og henne), og kan heller ikke huske at det gjorde vondt (imotsetning til hva man skulle tro). Det krever jo litt guts/mot å gjøre det iom at det gjør vondt å puste vanlig, så til vanlig pleier jeg bare å vente til det går over, selv om jeg vet at den metoden funker. Endret 25. januar 2007 av Ekko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå