Pilot_ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 En logo skal se bra ut i forminsket størrelse Keltern. Logoen din er fin, men den ser litt bugga ut i forminsket version med de "strekene" i fjellene dine. Edit: fonten blir litt utydelig også. Den skal også være lesbar i negativ og svart hvitt 7853745[/snapback] Korrekt, men at den skal være lesbar i negativ er vel ikke så viktig? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er standard regler for logoer. Men negativ kan en nå ta med en kilo salt. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er standard regler for logoer. Men negativ kan en nå ta med en kilo salt. 7855005[/snapback] Refererer til min forrige post.. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Nei, det er ikke størrelsen i kb jeg tenker på. Men når du ser bildet her på forumet uten at du trykker på det for å få full størrelse, så ser det litt bugga ut i og med at det er mangen detaljer. Når de blir små, så blir det litt rotete. En logo skal være enkel. Ikke mye detaljer og dill. tenker på de "hulla" i fjellene dine. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hva var det som fikk deg til å tro det var størrelse i kB jeg snakka om?? Det var størrelse i pixler jeg drev med, ffs! Det er jo ikke rart at logoen blir rar når bildet bare blir klemt sammen! Om man derimot reduserer størrelsen med utgangspunkt i PSD-fila, så blir det ikke "bugging" slik du mener.. Det bildet du ser som preview på opplastinga mi, er som sagt klemt sammen, så det er så absolutt ikke rart det blir fu**ed da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå