Gå til innhold

Noen som kan lage en logo til meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med litt mer informasjon?

Her har du en logo hvor det står Slettafjellet med en tøff font!

Hvilke farger? Skal du ha det i vektor? Hva er en "tøff" font for deg?

7848090[/snapback]

Det skal bare stå Slettafjellet på den. Var stilig med fjell i bakgrunnen. Om bilde er i vektor eller ei spiller ingen rolle, men det er ikke noe minus. En tøff font for meg kan være alt mulig.. Den må liksom passe til resten av logoen. Bra logoer dere har laget til nå vertfall og jeg er takknemlig. :)

Lenke til kommentar

En logo skal se bra ut i forminsket størrelse Keltern. Logoen din er fin, men den ser litt bugga ut i forminsket version med de "strekene" i fjellene dine.

Edit: fonten blir litt utydelig også. Den skal også være lesbar i negativ og svart hvitt

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Skulle vel jobba i EPS format da.. men det har jeg ikke gjort før, så om han vil ha logoen større eller mindre så får han si fra!

Edit: Det er lite vits av deg å komme med at bildet blir bugga, når det eneste du har gjort er å kjøre ned størrelsen på et jpeg-bilde! :!:

Gjorde det samme med psd-fila, som man jo skal/bør gjøre, og da ble da bildet like fint det! :roll:

Det ble også helt fint i negativ også.. samme gjorde jpeg-bildet faktisk, så hva er det du har drivi med? :p

Endret av Keltern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...