ekwathne Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Noen som kan lage en enkel logo til meg hvor det står "Slettafjellet" med en tøff font? Mvh Erling Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg er tvers igjennom dårlig på logoer og har ikke peiling på fonter. Jeg klarte ikke engang å bare bruke en "kul font". Dette blir vel en nødløsning for deg. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Skal se om jeg bruker den. Jeg er fortsatt åpen for andre forslag. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Den ble kanskje ikke så veldig enkel, og kanskje ikke så pen.. men det er da et alternativ! Endret 1. februar 2007 av Keltern Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Gjor et forsøk, ble meget fornøyd. Kul logo, tøff font, alt man trenger for å ta fjell markede med storm Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hva med litt mer informasjon? Her har du en logo hvor det står Slettafjellet med en tøff font! Hvilke farger? Skal du ha det i vektor? Hva er en "tøff" font for deg? Endret 1. februar 2007 av tommyeggen Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Hva med litt mer informasjon? Her har du en logo hvor det står Slettafjellet med en tøff font! Hvilke farger? Skal du ha det i vektor? Hva er en "tøff" font for deg? 7848090[/snapback] Det skal bare stå Slettafjellet på den. Var stilig med fjell i bakgrunnen. Om bilde er i vektor eller ei spiller ingen rolle, men det er ikke noe minus. En tøff font for meg kan være alt mulig.. Den må liksom passe til resten av logoen. Bra logoer dere har laget til nå vertfall og jeg er takknemlig. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Du var altså ikke fan av den jeg laga? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Du var altså ikke fan av den jeg laga? 7849553[/snapback] Joda, den er flott den. Men som sagt, jeg er åpen for flere forslag. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Neimen daså! Denne no mer attraktiv da? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Den var flott Keltern. Hvilken font er det? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Megaton heter den.. 7850777[/snapback] Thanks. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Neimen daså! Denne no mer attraktiv da? 7850245[/snapback] Den var drit rå! Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Takker! Hva var så rått med den da? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Fonten og fjellene, dvs alt! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) En logo skal se bra ut i forminsket størrelse Keltern. Logoen din er fin, men den ser litt bugga ut i forminsket version med de "strekene" i fjellene dine. Edit: fonten blir litt utydelig også. Den skal også være lesbar i negativ og svart hvitt Endret 2. februar 2007 av QBab Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Skulle vel jobba i EPS format da.. men det har jeg ikke gjort før, så om han vil ha logoen større eller mindre så får han si fra! Edit: Det er lite vits av deg å komme med at bildet blir bugga, når det eneste du har gjort er å kjøre ned størrelsen på et jpeg-bilde! :!: Gjorde det samme med psd-fila, som man jo skal/bør gjøre, og da ble da bildet like fint det! Det ble også helt fint i negativ også.. samme gjorde jpeg-bildet faktisk, så hva er det du har drivi med? Endret 2. februar 2007 av Keltern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå