Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex Novelle :)

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Hallo. Vet ikke om dette er riktig sted å legge det ut. Men vil høre hva dere synes :)

Du er herlig.

Jeg satt I den store sofaen og ventet på at Martin skulle komme. Det ringte plutselig på døren. Jeg spratt opp og gikk mot døren. Jeg åpnet den og der stod Martin og smilte.

Han ga meg en klem og lukket døren. Jeg følte meg så tent at jeg ikke kunne vente. Etter han hadde gitt meg klem tok jeg tak i han og kysset han. Vi stod sånn en stund. Jeg kjent tungen hans rulle med min, og det var deilig. Jeg kjente hånden hans stryke over magen min. Han førte den lenger ned, helt ned til underlivet. Det gjorde meg bare mer kåt.

Jeg tok hånden hans og førte han inn på rommet mitt. Jeg førte hånden min nedover magen og ned ”ditt”. Kjente han var kåt han også Han tok av meg den svarte toppen min og jeg tok av han t-skjorta hans. Han kneppet opp bh’en min og masserte meg på brystene. Jeg la meg ned på sengen og han begynte å kysse meg nedover halsen. Jeg dro av han buksa og han dro av min. Han førte hånden mot underlivet mitt og dro stringen av. Han tok hendene mine og førte dem mot sidene av bokseren og sammen dro vi den også av. Jeg satte meg oppå han, og han førte den langsomt inn i meg. Han tok den sakte ut og inn igjen. Vi begynte å stønne. Han tok den sakte ut og inn, og fortere og fortere.

Vi begge lå ved siden av hverandre og var helt utslitt. Vi reiste oss opp og vi begynte å kle på oss. Martin hvisket i øret mitt: ”du er herlig.”

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først skal du ha cred for en veldig original post som sikkert blir stengt pga brudd på treordsregelen eller noe i den duren.

Når det er sagt må jeg si at novellen din er relativt skral. Den er alt for kort og bærer klart preg av oppramsing. Du har en laang vei å gå, men alle må jo starte et sted. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...