Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hallo. Vet ikke om dette er riktig sted å legge det ut. Men vil høre hva dere synes Du er herlig. Jeg satt I den store sofaen og ventet på at Martin skulle komme. Det ringte plutselig på døren. Jeg spratt opp og gikk mot døren. Jeg åpnet den og der stod Martin og smilte. Han ga meg en klem og lukket døren. Jeg følte meg så tent at jeg ikke kunne vente. Etter han hadde gitt meg klem tok jeg tak i han og kysset han. Vi stod sånn en stund. Jeg kjent tungen hans rulle med min, og det var deilig. Jeg kjente hånden hans stryke over magen min. Han førte den lenger ned, helt ned til underlivet. Det gjorde meg bare mer kåt. Jeg tok hånden hans og førte han inn på rommet mitt. Jeg førte hånden min nedover magen og ned ”ditt”. Kjente han var kåt han også Han tok av meg den svarte toppen min og jeg tok av han t-skjorta hans. Han kneppet opp bh’en min og masserte meg på brystene. Jeg la meg ned på sengen og han begynte å kysse meg nedover halsen. Jeg dro av han buksa og han dro av min. Han førte hånden mot underlivet mitt og dro stringen av. Han tok hendene mine og førte dem mot sidene av bokseren og sammen dro vi den også av. Jeg satte meg oppå han, og han førte den langsomt inn i meg. Han tok den sakte ut og inn igjen. Vi begynte å stønne. Han tok den sakte ut og inn, og fortere og fortere. Vi begge lå ved siden av hverandre og var helt utslitt. Vi reiste oss opp og vi begynte å kle på oss. Martin hvisket i øret mitt: ”du er herlig.” Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Det høres mer ut som cybersex enn en novelle. "jeg gjorde ditt", "han gjorde datt", "han", "jeg", "jeg", "jeg", "han", "vi". Slutt. Må ha litt mer enn et handlingsreferat. Edit: Ingen kommer heller! Endret 25. januar 2007 av zuperMensch Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hehe, artig forsøk dette her, men synes dette bærer for mye preg av altfor tynn historie samt ikke godt nok skrevet teknisk sett. My point of veiw... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 *schnipp* Må nok si meg enig med Gabi, dessverre. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 *schnipp* Må nok si meg enig med Gabi, dessverre. 7796390[/snapback] dito sorry var ikke så bra skrevet :S Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ta en tur på erotikknett.no hvis man vil få ett og annet tips ang. novelleskriving! Der er det et tips eller to å snappe med seg videre på denne veien. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Uff...dette tente ihvertfall ikke meg... Sant som de andre sier ja..Tynn historie og for mye, "han", "jeg", "jeg" i hele historien... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Du bruker for mye pronomen. Setningsstrukturen er kjedlig, og bærer preg av oppramsing. Bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Først skal du ha cred for en veldig original post som sikkert blir stengt pga brudd på treordsregelen eller noe i den duren. Når det er sagt må jeg si at novellen din er relativt skral. Den er alt for kort og bærer klart preg av oppramsing. Du har en laang vei å gå, men alle må jo starte et sted. Lykke til Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Den var dårlig skrevet og for lite detaljer til å vekke noen som helst grahet hos meg i hvert fall. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Jeg følte ikke for å løpe og onanere for å si det sånn. Endret 25. januar 2007 av Veronica Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Fantasiløst, repetetivt møl, og unngåelse av tre-ords-regel i topic. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 I tillegg er det misbruk av gjestefunksjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg