Joachim_F Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Romvesenene fortsetter sin invasjon av jordkloden i BlackSite: Area 51, etterfølgeren til skytespillet Area 51. Les mer Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 så gøy Romvesenspill Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Dette har hvertfall et stort potensiale etter min mening, Area 51 var forsåvidt et helt greit spill, det ble altfor ensformig i lengden, mtp. våpen, fiender, bane-designet, osv. Uansett så var det fantastisk morsomt å se de aliene vi alle kjenner til, (liten kropp og stort hode, bilde er skjult.) :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 26. januar 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) hm....ut i fra den nye infoen vi har fått så synes jeg dette virker veldig som en brotherhood in arms clone nå. ikke at det er no negativt i det egentlig, for BiA er jo bra spill (gleder meg til det neste) men det er lett å ødelegge det. dog ser jeg fram til kjøretøy, det betyr forhåpentligvis at bretta blir en del mer åpne og mye større. med andre ord, dette spillet kommer til å være ganske anderledes i utforminga enn forgjengeren. ikke alltid like bra det, men vi får krysse fingra Endret 28. januar 2007 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg