sibbi Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 jeg har en wd 60bg. sluttert plutselig å virke. er det programmer som jeg kan laste ned for å finne hva som er feil. eller noe annet jeg kan gjøre. håper på hjelp. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Bluscreenerror eller feil under oppstart..? Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Du bør si litt mer om hva som skjedde. Kom det noen rare lyder? Går det an å bruke den? Om det går an å bruke den kan du jo kjøre scandisk. Lenke til kommentar
sibbi Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Kom det noen rare lyder? Går det an å bruke den? Om det går an åDen starter ikke. når den står sammen med masteren så vil ikke maskinen starte opp. det er ikke noen rare lyder fra h.d som jeg har merket. håper å få hjelp/tips bruke den kan du jo kjøre scandisk. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Passer under lagringsmedier. Feilpostet i programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg