hw-bugs Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Har 8800 GTX som holder seg på ca 65 grader,lurer på om det er normalt eller ikke? Hvis ikke, kan jeg bytte vifta på selv kortet? Hvis ja,hvilke vifta bør jeg ta? takk! Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Eller har dere noen andre forslager til å få kortet kjølere? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 kortet holder relativt høy temperatur, hos meg ligger det også rundt 60 grader (GTX). skal ikke være noe problem så lenge du har god kjøling i kabinettet.. eller har du bygget pc-komponentene inn i en dyne? Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 kortet holder relativt høy temperatur, hos meg ligger det også rundt 60 grader (GTX). skal ikke være noe problem så lenge du har god kjøling i kabinettet.. eller har du bygget pc-komponentene inn i en dyne? 7800901[/snapback] PC'en er bygget,hva dyne er for noe?) Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 En dyne er det du sover under om natten, forhåpentligvis Sunes nesten vi måtte fått en sticky her inne som tok for seg det med temperaturer på GTS\GTX. Har kommet litt for mange poster i det siste det folk er livredde for at 60-65 grader er for mye. No offence til de hw-bugs, men det er sant... Lenke til kommentar
scybert Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei mitt gtx-kort holder også rundt 60-70 gr...men kabinettet mitt er litt lite kanskje. Lian li det også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå