NothinDoin™ Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei Jeg lasta ned en snowboard film som heter ''Future Proof'' men kan ikke spille den av:( Jeg har ''Zippa'' filen og da kommer det 2 mapper opp.. Den ene heter VIDEO_TS og den andre AUDIO_TS . Noen som vet hva jeg skal gjøre for å spille den av? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Heh, første treff på google etter søket "video_ts" How to play VIDEO_TS.IFO, VIDEO_TS.BUP, VOB (ripped DVD) files? Strengt tatt er vel spørsmålet noe som går ut over forumets retningslinjer (#7) Endret 25. januar 2007 av JimL Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det er slik format som dvd diskene bruker. Har du et dvd avspillingprogr så kan du ofte bare avspille den minste fila med ikon i video_ts mapa. Ellers kan du lett brenne den ut på plate i et eller annet nero program.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Denne filmen er så vidt jeg kan se copyrighted og til salgs i mange butikker, så vår retningslinje #8 dekker nok dette temaet. ..omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden stenges. EDIT: 250107, 1730 : Pga en PM hvor min konklusjon ble satt i tvil har jeg nå sendt en epost til produsenten av filmen hvor jeg ber om bekreftelse/avkreftelse av filmens kopirettigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg