Gå til innhold

Skal kjøpe ny mobil til kona! Hjelp

Reddog

Anbefalte innlegg

Da er det på tide å oppdatere telefonen til dama.

Hun har idag en Sony Ericsson K700 som begynner å bli slitt.

Jeg hadde tenkt å kjøpe hun en ny telefon, og lurte litt på en K800i

Men siden hun er dame så har jeg hintet og spurt litt hvordan hennes neste telefon skal være. Hun har lite peiling på modeller, og jeg spurte om en "klaff-telefon" var på ønskelisten, og da sa hun bare "tjaaa"

Selv har jeg en Qtek9100 som jeg skal bytte til en P4350 nå i disse dager. Jeg tenkte samtidig å kjøpe en telefon til henne.

Hun hører ikke noe MP3, på dagens telefon, men tar mye bilder. Så kamera er viktig.

Hva er det damene vil ha for tiden?

Takk til dere som tar dere tid å hjelper meg :-)

Endret av reddog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men siden hun er dame så har jeg hintet og spurt litt hvordan hennes neste telefon skal være. Hun har lite peiling på modeller, og jeg spurte om en "klaff-telefon" var på ønskelisten, og da sa hun bare "tjaaa"

Selv har jeg en Qtek9100 som jeg skal bytte til en P4350 nå i disse dager. Jeg tenkte samtidig å kjøpe en telefon til henne.

Hun hører ikke noe MP3, på dagens telefon, men tar mye bilder. Så kamera er viktig.

7795956[/snapback]

Jeg ville gått for en i 5 serien.

5300 osv oppover. De er søte..

Lenke til kommentar

7795956[/snapback]

Er kamera viktig så gå for k800i :)

Lenke til kommentar

Mange gode tips.

Må sjekke ut den Nokia 7390 og lese litt om K800i også.

Tror det må bli en av de.

Samsung har jeg ikke noe erfaring med, og jeg vet hvor negativ hun kan være vist ting er slik de skal være :)

- Takker for mange gode tips! - Dere er topp..

Lenke til kommentar
Lykke til med å få dama fornøyd, jeg har ikke klart det :) Selv når telefonen hennes var helt koko ble hun litt gretten over at jeg kjøpte en ny som hun ikke fikk velge selv :p

7800598[/snapback]

enig, samme her. og slik du beskriver situasjonen i første post, så høres det ut som om det er du som er mest hypp på å kjøpe henne ny telefon, hun virker ikke så ivrig :!:
Lenke til kommentar

Hei!

Ser at mange har foreslått nokia 7390. Jeg har den selv og er veldig fornøyd. Det er en typisk jentetelefon, og den er veldig brukervennlig og har meget gode specs! Gutter blir også imponert over innholdet - helt sant! ;) Kameraet er veldig bra synes jeg. I tillegg kan man høre musikk og skjermen er veldig god.

Prisen er jo noe høy, men på internett får du den for øyeblikket rett over 3000kr.

Se testen på amobils sider for mer info da. :)

Lykke til!

Endret av Audrey
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte en Nokia 7390 brun/sort til henne.

Den slo meget godt an. Nå går hun rundt som en strålende sol hele dagen.

Må si jeg selv ble litt imponert over kameraet på den telefonen, samt muligheten for å spille MP3 mens telefonen ligger på bordet.

Jeg slengte på ett 2 gig minne kort og fylte den opp med noe mp3.

Takker for tips alle sammen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...