Reddog Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Da er det på tide å oppdatere telefonen til dama. Hun har idag en Sony Ericsson K700 som begynner å bli slitt. Jeg hadde tenkt å kjøpe hun en ny telefon, og lurte litt på en K800i Men siden hun er dame så har jeg hintet og spurt litt hvordan hennes neste telefon skal være. Hun har lite peiling på modeller, og jeg spurte om en "klaff-telefon" var på ønskelisten, og da sa hun bare "tjaaa" Selv har jeg en Qtek9100 som jeg skal bytte til en P4350 nå i disse dager. Jeg tenkte samtidig å kjøpe en telefon til henne. Hun hører ikke noe MP3, på dagens telefon, men tar mye bilder. Så kamera er viktig. Hva er det damene vil ha for tiden? Takk til dere som tar dere tid å hjelper meg :-) Endret 6. februar 2007 av reddog Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Da er det på tide å oppdatere telefonen til dama.Hun har idag en Sony Ericsson K700 som begynner å bli slitt. Jeg hadde tenkt å kjøpe hun en ny telefon, og lurte litt på en K800i Men siden hun er dame så har jeg hintet og spurt litt hvordan hennes neste telefon skal være. Hun har lite peiling på modeller, og jeg spurte om en "klaff-telefon" var på ønskelisten, og da sa hun bare "tjaaa" Selv har jeg en Qtek9100 som jeg skal bytte til en P4350 nå i disse dager. Jeg tenkte samtidig å kjøpe en telefon til henne. Hun hører ikke noe MP3, på dagens telefon, men tar mye bilder. Så kamera er viktig. Hva er det damene vil ha for tiden? Takk til dere som tar dere tid å hjelper meg :-) 7795956[/snapback] Jeg ville gått for en i 5 serien. 5300 osv oppover. De er søte.. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Da er det på tide å oppdatere telefonen til dama.Hun har idag en Sony Ericsson K700 som begynner å bli slitt. Jeg hadde tenkt å kjøpe hun en ny telefon, og lurte litt på en K800i Men siden hun er dame så har jeg hintet og spurt litt hvordan hennes neste telefon skal være. Hun har lite peiling på modeller, og jeg spurte om en "klaff-telefon" var på ønskelisten, og da sa hun bare "tjaaa" Selv har jeg en Qtek9100 som jeg skal bytte til en P4350 nå i disse dager. Jeg tenkte samtidig å kjøpe en telefon til henne. Hun hører ikke noe MP3, på dagens telefon, men tar mye bilder. Så kamera er viktig. Hva er det damene vil ha for tiden? Takk til dere som tar dere tid å hjelper meg :-) 7795956[/snapback] Er kamera viktig så gå for k800i Lenke til kommentar
Loko Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hvis hun på den andre siden også vil ha en design telefon så er samsung d900 også et alternativ. Lenke til kommentar
Trofs Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Siden hun allerede bruker SE, tror jeg K800i passer ganske bra Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Siden hun allerede bruker SE, tror jeg K800i passer ganske bra 7797707[/snapback] Du kan lese testen her : http://www.amobil.no/tester/mobiltester/so...son_k800i/27547 Lenke til kommentar
glosi Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Uten tvil: Nokia 7390 i rosa/hvit eller brun/svart, den har 3 MP kamera og er en flipp telefon. Denne er det veldig mange damer som liker. Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) edit Endret 12. mai 2014 av Bthegreat Lenke til kommentar
Lizzie99 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Uten tvil: Nokia 7390 i rosa/hvit eller brun/svart, den har 3 MP kamera og er en flipp telefon. Denne er det veldig mange damer som liker. 7797935[/snapback] Helt enig, den er blitt mitt nye lille hjertebarn Lenke til kommentar
Sund Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ville valgt en SE K800i. Jeg er fornøyd med deres produkter og er eier av en k800i selv. har alt jeg trenger på den, og siden dama de liker å ta bilder er dette en telefon med meget godt kamera Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Mange gode tips. Må sjekke ut den Nokia 7390 og lese litt om K800i også. Tror det må bli en av de. Samsung har jeg ikke noe erfaring med, og jeg vet hvor negativ hun kan være vist ting er slik de skal være - Takker for mange gode tips! - Dere er topp.. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Lykke til med å få dama fornøyd, jeg har ikke klart det Selv når telefonen hennes var helt koko ble hun litt gretten over at jeg kjøpte en ny som hun ikke fikk velge selv Lenke til kommentar
HkonnokH Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 hva med SE Z610i ? =) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Lykke til med å få dama fornøyd, jeg har ikke klart det Selv når telefonen hennes var helt koko ble hun litt gretten over at jeg kjøpte en ny som hun ikke fikk velge selv 7800598[/snapback] enig, samme her. og slik du beskriver situasjonen i første post, så høres det ut som om det er du som er mest hypp på å kjøpe henne ny telefon, hun virker ikke så ivrig :!: Lenke til kommentar
Audrey Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Hei! Ser at mange har foreslått nokia 7390. Jeg har den selv og er veldig fornøyd. Det er en typisk jentetelefon, og den er veldig brukervennlig og har meget gode specs! Gutter blir også imponert over innholdet - helt sant! Kameraet er veldig bra synes jeg. I tillegg kan man høre musikk og skjermen er veldig god. Prisen er jo noe høy, men på internett får du den for øyeblikket rett over 3000kr. Se testen på amobils sider for mer info da. Lykke til! Endret 26. januar 2007 av Audrey Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 herregud folkens! prada telefonen seff og så må du absolutt gi henne Iphone til jul! Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Kjøpte en Nokia 7390 brun/sort til henne. Den slo meget godt an. Nå går hun rundt som en strålende sol hele dagen. Må si jeg selv ble litt imponert over kameraet på den telefonen, samt muligheten for å spille MP3 mens telefonen ligger på bordet. Jeg slengte på ett 2 gig minne kort og fylte den opp med noe mp3. Takker for tips alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå