abene Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Programmet som kan gjøre om todimensjonale bilder til tredimensjonale kan nå også brukes i Firefox. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Artig at microsoft tillater andre nettlesere å ta del i silkt. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det er forsatt bare tech-demoen som er klar til nedlasting og ikke et funksjonelt program? Det er jo generering av egne bilder som blir spennende, det er mere interessant å skrive en artikkel om. Noen nyheter på den fronten? Lenke til kommentar
Erl1d Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Artig at microsoft tillater andre nettlesere å ta del i silkt. 7795911[/snapback] hjelper lite når de ikke tillater andre operativsystemer da Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Skulle gjerne hatt Opera støtte også... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Skulle gjerne hatt Opera støtte også... 7797413[/snapback] Altså Opera er ganske lite i forhold til kjempene internet explorer og firefox Men de vokser seg større... Men om man har så mye bruk for det er en annen sak... tenker på at det er nok med flash, bilder og blingbling på sider, så i mine øyne virker dette som bare ekstra av det jeg greier meg fint uten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå