person Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 heihei... terapauten min fra put, spurte meg om noen nett-sider der man kan få bra informasjon om diverse rusmidler (spesielt alkohol, og cannabis og muligens amfetamin og resept piller og lignende)... jeg nevnte wikipedia og erowid.org, men jeg lurer på om disse har ett nøytralt synspunkt, og hvor nøyaktig informasjonen faktisk er? finnes det eventuellt noen bedre sider? vil helst ha noen helt nøytrale sider med mest mulig info, og kanskje muligheter for sammenligninger... på forhånd takk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hvis du ser gjennom DENNE tråden så bør du finne mange linker med informasjon. Wikipedia er ikke den mest nøyaktige kilden til informasjon... Alle kan jo tross alt redigere der. Lenke til kommentar
person Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Hvis du ser gjennom DENNE tråden så bør du finne mange linker med informasjon. Wikipedia er ikke den mest nøyaktige kilden til informasjon... Alle kan jo tross alt redigere der. 7795840[/snapback] det der er jo bare en tråd med masse halvintelligente argumentariske innlegg fra politisk korrekte forbudsryttere, paranoide husmødre og godtroende hasj-narkiser... her trenger jeg en seriøs nettside! ingen nettsider er helt nøyaktige, og wikipedia er ikke noe unntak... men wikipedia er i hvertfall veldig nøytralt Endret 25. januar 2007 av person Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 vi har flere tråder her på forumet som tar seg av dette. og en fin søk funksjon som det går ann å bruke på forumet. det er også mange linker i tråden L4r5 linket til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå