LucarioX Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Om jeg ikke tar helt feil kommer det en update til Wii på lørdag der du får mulighet til å bruke "News Channel" Noen som har noen meninger om kanalen? Gleder meg litt selv =) Endret 25. januar 2007 av Lyn Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Den kommer 27 januar, altså lørdag. Vi vil kunne få den allerede over midnatt på fredag, siden dette også skjer med VC-spill. Kan jo slenge opp en kilde så det hele er avklart http://www.gamespot.com/news/6161926.html Endret 25. januar 2007 av TCi Lenke til kommentar
Sund Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Gleder meg faktisk jeg og Men har ikke SÅ store forhåpninger, men håper det blir bra. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Bruker fakrisk weather channel en del , så da gjenstår det bare å se om News Channel vil bli like nyttig Lenke til kommentar
Sund Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Lastet ned News Channel i dag. Liker faktisk hele greia , men kjipt det ikke er noe fra Norge.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Så lang tid den updaten to! Dårlig at det ikke er noe fra Norge!, men det blir vel det om det skjer noe av internasjonalt omfang her. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Er noe fra Norge der nå faktisk.. dette faktisk Stod på local news.. men så stod det og mye annet som ikke hadde mye med Norge å gjøre der Litt i beynnerstadiet enda sikkert.. Endret 26. januar 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Sund Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Så det jeg å på Wiien, overaskende bra Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Tror ikke News channel blir noe jeg bruker så alt for ofte. Fyrer heller opp Opera og surfer inn på VG og Lokalavisa fremfor å lese om ting som skjer over hele linja som jeg ikke helt intereserer meg for. Men spennende forsøk i alle fall. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Tror ikke News channel blir noe jeg bruker så alt for ofte. Fyrer heller opp Opera og surfer inn på VG og Lokalavisa fremfor å lese om ting som skjer over hele linja som jeg ikke helt intereserer meg for. Men spennende forsøk i alle fall. 7806787[/snapback] Ja, sant det Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ganske greit dersom en tar slideshow på nyhetene Får god oversikt, og kan lese de nyehetene man vil. Samtidig må jeg berømme sportsnyhetene, da disse dekker absolutt alt Hyppigere oppdatert enn VGnett. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Weather Channel var grei nok, den har faktisk truffet ganske bra på været så langt som jeg har sett etter. News Channel hadde vert bedre dersom det var Nintendo nyheter. Ting som angår konsollen eller selskapet, det hadde jeg funnet mye mer interessant en "vanlige" nyheter. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 News channel er etter min mening bare menyfyll. Finnes så mange bedre alternativer. Selv på Wiien er der én. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Synest dette var toppers, selv om jeg kunne tenkt meg noen bilder og/eller videoer i nyhetene. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Synest dette var toppers, selv om jeg kunne tenkt meg noen bilder og/eller videoer i nyhetene. 7810927[/snapback] Er jo bilder på noen av sakene, bla. en om Michael jackson Lenke til kommentar
torbaad Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hmmm. Lastet ned news channel igår, men har enda ikke fått testet den ut. Får bare meldingen: "unable to download the latest information". Været og wii- shop fungerer greit, så oppkoblingen skal fungere den. Er det noen andre som har samme problemer? Har i og for seg ikke så enorme forventninger til denne kanalen, men når den først er der, så vil jeg jo at den skal fungere.. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Er det mulig å oppdatere nyhetene manuelt på et slags vis? Savner en "Refresh" knapp eller noe Lenke til kommentar
xdim Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Tror news channel blir bra om en liten stund når de får ordnet alt. Da burde det også komme støtte for bare norge f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå