Gå til innhold

Two Worlds Motion Capture. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare så synd at det ikke kommer til å se sånn ut i spillet. De kan alltids kjøre den lange animasjonen og det ville sikkert se fett ut, men den kan ikke brukes til noe gameplaymessig. Hva om den riddern skal parere et angrep? Da blir hele sekvensen avbrutt, og man mister flyten.

Lenke til kommentar
Bare så synd at det ikke kommer til å se sånn ut i spillet. De kan alltids kjøre den lange animasjonen og det ville sikkert se fett ut, men den kan ikke brukes til noe gameplaymessig. Hva om den riddern skal parere et angrep? Da blir hele sekvensen avbrutt, og man mister flyten.

7795662[/snapback]

 

Poenget er at de viser hva grafikkmotoren er i stand til å gjøre. Motion Capture er uansett veldig bra i ingame sekvenser. Dette her er noe av det beste jeg har sett i Motion Capture. De fleste spill bruker Motion Capture.

GoW bruker det heletiden. Oblivion som er RPG spill som dette bruker det. Det finnes nesten ingen spill som ikke bruker Motion Capture i dag, men dette er noe av det beste jeg har sett værtfall.

 

Bevegelsen er helt rå

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Joda, motion capture brukes mange steder og, joda, det ser bra ut der også. Men noe av det som så så kult ut i denne filmsnutten var flyten i bevegelsene og at det var så sammenhengende gjennom hele. Og det er ikke så rart, for det er bare én animasjon. I praksis må denne klippes opp, og bitene brukes hver for seg i den situasjonen spillet krever der og da. Akkurat som i andre spill (der det ikke ser så bra ut som på denne snutten).

Lenke til kommentar
Joda, motion capture brukes mange steder og, joda, det ser bra ut der også. Men noe av det som så så kult ut i denne filmsnutten var flyten i bevegelsene og at det var så sammenhengende gjennom hele. Og det er ikke så rart, for det er bare én animasjon. I praksis må denne klippes opp, og bitene brukes hver for seg i den situasjonen spillet krever der og da. Akkurat som i andre spill (der det ikke ser så bra ut som på denne snutten).

7795761[/snapback]

 

Kan nok få til ganske bra sekvenser med så bra Motion Capture

Dette spillet blir nok bra :)

Oblivon er helt greit, men hater level systemet

Lenke til kommentar
Joda, motion capture brukes mange steder og, joda, det ser bra ut der også. Men noe av det som så så kult ut i denne filmsnutten var flyten i bevegelsene og at det var så sammenhengende gjennom hele. Og det er ikke så rart, for det er bare én animasjon. I praksis må denne klippes opp, og bitene brukes hver for seg i den situasjonen spillet krever der og da. Akkurat som i andre spill (der det ikke ser så bra ut som på denne snutten).

7795761[/snapback]

 

Synes det ser ut som White Knight Story har en ganske brukbar flyt i kampsystemet da:

 

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=3241

Lenke til kommentar
Joda, motion capture brukes mange steder og, joda, det ser bra ut der også. Men noe av det som så så kult ut i denne filmsnutten var flyten i bevegelsene og at det var så sammenhengende gjennom hele. Og det er ikke så rart, for det er bare én animasjon. I praksis må denne klippes opp, og bitene brukes hver for seg i den situasjonen spillet krever der og da. Akkurat som i andre spill (der det ikke ser så bra ut som på denne snutten).

7795761[/snapback]

 

Synes det ser ut som White Knight Story har en ganske brukbar flyt i kampsystemet da:

 

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=3241

7796908[/snapback]

Åja, White Knight gleder jeg meg til. Har store forhåpninger til det, selvom vi ikke akkurat har hørt så mye mer om det siden Tokyo Game Show.

 

Men skal vi ikke diskutere Two Worlds her? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...