conero Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei! Jeg har ett problem når jeg surfer og har oppe endel explorer vinduer. Det som skjer er att selve det blå feltet øverst, den linjen med minimer + gjennoprett eller avslutt vises. Ingen andre ting kommer fram. Jeg må da slå av pc'en, så fungerer den som normalt, i hvertfall en liten stund. Jeg har skiftet både ram brikker og skjermkort. Byttet drivere på skjermkortet. Formatert disken, lagt inn xp på nytt. Jeg har også kjørt alt mulig av antivirus og spyware programmer. Men ingen ting nytter. Hardware: P4 3,2 MSI 915P neo2 Corsair PC 4200 Gainward geforce 6600gt Noen kloke hoder som har forslag til løsning. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Du slipper sikkert å skru av pcen for å avslutte dette. I task manager.. Ellers kan du jo prøve å installere ie7 ( hvis du ikke har det)eller opera. Lenke til kommentar
conero Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg greier å avslutte explorer starte den opp igjen og alt det der, men det tar ikke lange stunden før problemet er tilbake. Ie 7 har jeg ikke vært så heldig med før. Opera bruker jeg på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå