EinarEriksen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Nå er den første testen av teknomonsteret N95 ute. Se kamera- og skjermbildene her. Les mer Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) sinnsykt bra bilder syntes dem er en god del bedere en min nokia n93 gleder meg så sykt til jeg får den Endret 25. januar 2007 av carnerd Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 jeg syns ikke bildene ble så bra ass, spesielt den med hunden. ellers spennende mobil. er spent på hvordan levetid den har, er den som N80 er det bortkastet Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Fin fin test. Ser de har fått telefonen i eske med alt tilbehør, betyr det at den er klar for produksjon da? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ja, som jeg kommentert i min N95 tråd så sa de på Nokiastore april....men etter å ha sett denne artikkelen skulle det ikke forundre meg om den kom en hel del før!! AKIRA Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Så at den mest sansynlig kommer i april en gang er alt vi vet? Ikke en release date elns? Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 jeg syns ikke bildene ble så bra ass, spesielt den med hunden. ellers spennende mobil. 7795594[/snapback] Han skrev jo at dette var en tidlig verson av telefonen. Kameraet på den vi kommer til å finne i butikken blir nok mye bedre. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 jeg syns ikke bildene ble så bra ass, spesielt den med hunden. ellers spennende mobil. 7795594[/snapback] Han skrev jo at dette var en tidlig verson av telefonen. Kameraet på den vi kommer til å finne i butikken blir nok mye bedre. 7803228[/snapback] Synes jeg er en veldig optimistisk kommentar og helt uten grunnlag. Om mobilen skal være i handel rundt mars/april så må de ha produksjon i en mnd ca for å ha nok. Det betyr at de knapt har en mnd igjen på å fullføre den på. Tweaking kan gjøres med software, men hardware har nok vært spikra siden høsten 2006. Og mye av kvalitets problemet med alle mobilkameraer ligger i hardwaren (optikk) og ikke software tweaks. Mobil kamera er bra til det de kan og jeg setter mer og mer pris på det jeg har...men å forvente seg mirakler er jo litt dumt. AKIRA Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 jeg syns ikke bildene ble så bra ass, spesielt den med hunden. ellers spennende mobil. 7795594[/snapback] Han skrev jo at dette var en tidlig verson av telefonen. Kameraet på den vi kommer til å finne i butikken blir nok mye bedre. 7803228[/snapback] Det er første inntrykket som er viktig. holder ikke med ord ved å si, finish-utgaven vil få bedre bilde. Det er ingen som vet hvor "bedre" den blir. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Noen som har klart å få tak i noen priser eller noe? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg er så spent på GPS funksjonen på denne.. Er den bra er det definitivt å kjøpe fonen veit jeg! Fint om noen kommer med en norsk test på denne etterhvert.... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Noen som har klart å få tak i noen priser eller noe? 7810950[/snapback] Jeg har ikke greid å få fiska noen pris fordi vi ikke har fått noe varenummer på denne enda. Men vi har fått beskjed fra våres leverandør at telefonen vil bli tilgjengelig i løpet av April. Noe som motstrider Nokia sin Q1 ting Men det er iallefall beskjeden vi har fått fra våres leverandør (leverandør for telekiosken). Endret 14. februar 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Som sagt litt dårlig oppløsning på skjermen, til å være så stor. Ellers mange bra spesifikasjoner. Er det ikke en litt liten bildebrikke til å ha 5 megapiksler? Det kan sikkert bli litt støy.. Synes 2 timer 40 minutter tale var litt i minste laget for denne telefonen. Endret 14. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Som sagt litt dårlig oppløsning på skjermen, til å være så stor. Ellers mange bra spesifikasjoner. Er det ikke en litt liten bildebrikke til å ha 5 megapiksler? Det kan sikkert bli litt støy.. Synes 2 timer 40 minutter tale var litt i minste laget for denne telefonen. 7942542[/snapback] Gleder meg uansett til å teste ut telefonen i praksis. Om den møter mine forventninger i operativsystem (med tanke på hvor treg N91 var ) så tror jeg kanskje denne telefonen kan bli en hit for mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg